Ennyi alvásra van szükséged az életkorod szerint

8 óra alvás kell mindenkinek? Meg fogsz lepődni, ugyanis akár kevesebb is elég lehet!

8 óra alvás kell mindenkinek? Meg fogsz lepődni, ugyanis akár kevesebb is elég lehet!

Olvasd el ezt is!

A National Sleep Foundation részletesen leírta, hogy a csecsemőktől kezdve az idős emberekig kinek hány órát kell aludnia esténként.

Mutatjuk a javaslatokat:

  • Újszülöttek (0-3 hónapos korig): 14-17 óra
  • Csecsemők (4-11 hónap): 12-15 óra
  • Kisgyermekek (1-2 éves korig): 11-14 óra
  • Óvodások: (3-5 éves kor között): 10-13 óra
  • Általános iskolások (6-13 éves kor között). 6-13 óra
  • Tinédzserek (14-17): 8-10 óra
  • Fiatal felnőttek (18-25): 7-9 óra
  • Felnőttek (26-64): 7-9 óra
  • Idősek (65+): 7-8 óra

Érdemes viszont a megadott alvásra szánt időt tényleg betartanod, hiszen a kialvatlanság hangulatingadozást, fokozott éhséget okozhat, ráadásul az immunrendszered is gyengül, ha napokig nem tudod megfelelően kipihenni magad. Ha keveset aludtál este, érdemes délután ledőlnöd egy kicsit. A legjobb, ha minden nap nagyjából ugyanakkor bújsz ágyba és ugyanakkor ébredsz, így a szervezeted belső órája megfelelően működik.

Olvasd el ezt, mielőtt legközelebb dühösen mennél el futni

Amikor "majd' szét robbansz", a legjobb ötletnek egy kiadós futás tűnik?

Na mi a pálya?

A résztávos pályaedzés szépségei az amatőr futó(anyuka) szemszögéből.

4 nő éppen New Yorkból Washingtonba fut - de vajon miért?

A futás egyúttal egy nőjogi ügyet szolgálna.

Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft