Fuss vagy ne, ha rosszul aludtál?

Szoros edzéstervet tartasz, esetleg annyira sűrű a beosztásod, hogy nehezen tudod beépíteni az edzéseket, így nem szeretnél egyszer sem kihagyni? Na és, mi a helyzet akkor, ha rosszul aludtál?

Szoros edzéstervet tartasz, esetleg annyira sűrű a beosztásod, hogy nehezen tudod beépíteni az edzéseket, így nem szeretnél egyszer sem kihagyni? Na és, mi a helyzet akkor, ha rosszul aludtál?

Olvasd el ezt is!

Ez rengeteg dologtól függ: ha nem ez az első eset a héten, hogy nem tudtál megfelelően pihenni, akkor mindenképpen érdemes kihagynod a reggeli futást, hogy tovább tudj pihenni. Kialvatlanul a teljesítményed meglehetősen leromlik, ráadásul a sérülésveszély is nagyobb.

Ha viszont a héten még nem jutottál el sportolni, és ez az egy éjszaka volt rossz, akkor nyugodtan vágj neki a köröknek, mert felfrissít és energikusabbá tesz a tréning.

Egy biztos, a megfelelő alvás hosszútávon elengedhetetlen, és sem a sport, sem más nem akadályozhatja ezt. Viszont a rendszeres testmozgás is elengedhetetlen, így ha egy ideje már rosszabbul alszol, csökkentsd le a távokat és a tempót, kemény futás helyett válaszd a könnyedebb kocogást, és alaposan tankolj fel vitaminokból és egészséges szénhidrátból. Az alváshiány mögött komolyabb okok is húzódhatnak, elsősorban ezt kell kiderítened, akármilyen fájdalmas, a futás legyen most másodlagos!

Olvasd el ezt is!
A 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

5 ok, amiért fájhat a mellkasod futás közben

Több dolog is okozhat mellkasi fájdalmat, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni. Bár a tünetek ijesztőek, gyakran elég banális dolgok állhatnak a háttérben.

3 hack, amitől minden futás sokkal, de sokkal kényelmesebb lesz

Olyan apróságokról van szó, amik elsőre semmiségnek tűnnek, ám ha kipróbálod, sokkal komfortosabbak lesznek az edzéseid!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft