Ez az az izom, amit várandósként erősítened kell!

Hiába életed a sport, a várandósságod alatt természetesen te is a babád egészségét tartod a legfontosabbnak. Viszont, nem kell lemondanod a rendszeres sportról, csak másként kell edzened!

Hiába életed a sport, a várandósságod alatt természetesen te is a babád egészségét tartod a legfontosabbnak. Viszont, nem kell lemondanod a rendszeres sportról, csak másként kell edzened!

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Fuss vagy szoptass?

A szakértők egyetértenek abban, hogy a testmozgás jó hatással van a kismamák egészségügyi állapotára, lehet ez erősítő torna vagy éppen futás! Ha továbbra sem szeretnél lemondani a futásról, az erősítő edzésre még nagyobb hangsúlyt kell fektetni, és célzottan, bizonyos területekre kell koncentrálni. Ezzel megelőzheted a rossz közérzetet és sérüléseket. A farizmokra kellene többet erősíteni, hiszen ez segít egyensúlyban tartani az alsó végtagokat és a medencét. Ha ez nincs rendben, a terhesség alatt könnyebben előjönnek az olyan problémák, amikre egyébként is hajlamos vagy, Achilles-ín gyulladás, térdpanaszok, stb.

A medence kissé előredől, ahogy nő a hasad, és a súly előrehúzza, ezért is fontos, hogy a popsi izmaid minél masszívabbak legyenek. Ha szeretnéd elkerülni a kismedencei, és gerincfájdalmakat, abban is a farizom erősítése lesz a segítségedre.

Tehát a legjobb, ha hetente háromszor csupán 20 erősítő edzésen veszel részt, és kifejezetten a farizom és hátizomra koncentrálsz!

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Szabad futni várandósan?
Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft