Így kezeld és előzd meg a térd ízületi gyulladását!

Ha bedagad és fáj a térded, érdemes követned a következő tippeket, hiszen nem feltétlenül kell lemondanod a sportolásról!

Ha bedagad és fáj a térded, érdemes követned a következő tippeket, hiszen nem feltétlenül kell lemondanod a sportolásról!


1. Eddz lábra: ha teljesen abbahagyod a futást, leépülnek az izmaid, épp ezért érdemes úsznod vagy biciklizned, hogy megőrizd a lábaidban rejlő erőt. Természetesen a csípőddel és a farizmoddal is érdemes foglalkoznod. A kitörés, guggolás tökéletes láberősítő gyakorlatok.
2. Javíts a mechanikán: ha a bokád befelé dől futás közben, nagyobb nyomás nehezedik a térdedre. Érdemes tehát olyan cipőt keresned, mely kellően megtámasztja a lábad.
3. Táplálékkiegészítők: a glükozamin és a kondroitin segít a fájdalom csökkentésében, de az ibuprofén tartalmú gyógyszerek is hatásosak.
4. Fuss puhább terepen: fuss fűben, terepen vagy rekortán pályán.
Természetesen érdemes elmenned egy orvoshoz, ha arra gyanakszol, hogy ízületi gyulladásod van, hiszen ő más módszerekkel (például hialuronsavas injekciókkal) is tud segíteni.

Olvasd el ezt, mielőtt legközelebb dühösen mennél el futni

Amikor "majd' szét robbansz", a legjobb ötletnek egy kiadós futás tűnik?

Na mi a pálya?

A résztávos pályaedzés szépségei az amatőr futó(anyuka) szemszögéből.

4 nő éppen New Yorkból Washingtonba fut - de vajon miért?

A futás egyúttal egy nőjogi ügyet szolgálna.

Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft