5 mód, hogy többet tudj kihozni a téli edzésedből

A nulla fok alatti edzés biztos, hogy nagyobb akaraterőt kíván. Ha ez megvan, akkor csak erre az öt dologra kell figyelned, hogy minden rendben menjen télen is.

A nulla fok alatti edzés biztos, hogy nagyobb akaraterőt kíván. Ha ez megvan, akkor csak erre az öt dologra kell figyelned, hogy minden rendben menjen télen is.

Az ízüelteid nem szeretik a hideget. A bemelegítést érdemes meleg helyen végezni, akár pár percre a radiátor mellé is állhatsz. A jó vérkeringés pedig szuperül benedvesíti őket!

Végezz vállkörzéseket és lábkörzéseket, mivel a hidegben a vér a tested közepére jut az összehúzott szövetek miatt.

Mindig vegyél fel sapkát kinti edzésekhez, hiszen a fejeden elég sok hő távozhat.

Egy kis orrfolyás még nem a világ, ez a hidegben természetes. Ha viszont ízületi fájdalmakat tapasztalsz, vagy köhögsz, inkább menj melegedni és tedd át másik napra az edzést.

Kerüld a pamutból készült ruhákat, mindig válassz olyat, ami elvezeti az izzadtságot, hiszen a verejtékezéssel is hőt veszíthetsz.

Olvasd el ezt is!
4 nő éppen New Yorkból Washingtonba fut - de vajon miért?

A futás egyúttal egy nőjogi ügyet szolgálna.

Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

5 ok - ezért hízol el télen

A telet sokan utálják: hideg, latyakos és a napot is ritkán látod. Mindenki köhög, beteg és a bankkártyádon is jóval kevesebb a pénz.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft