3 dolog, amit muszáj megtenned a versenyszezon után

Nem lehet egész évben ugyanolyan keményen edzeni. Amikor versenyre készülsz, mindent kiadsz magadból, de utána kell egy kis szünet, amikor nem minden gondolatod a futás körül forog. Természetesen nem azt mondjuk, hogy ne fuss, sőt! De mindenképpen koncentrálj rá ezekre:

Nem lehet egész évben ugyanolyan keményen edzeni. Amikor versenyre készülsz, mindent kiadsz magadból, de utána kell egy kis szünet, amikor nem minden gondolatod a futás körül forog. Természetesen nem azt mondjuk, hogy ne fuss, sőt! De mindenképpen koncentrálj rá ezekre:

Kényeztesd (és tedd rendbe) magadat!

Tudod, most van itt az ideje, hogy a pedikűrös életre keltse a lábfejedet, és hogy a masszőröd rendbe rakja a testedet. Menj el szaunázni vagy pezsgő fürdőzni: a lényeg, regeneráld a testedet és a lelkedet.

Dobj le pár kilót!

A kezdők számára talán furcsán fog hangzani, de nem a kemény edzésekkor van meg az ideje annak, hogy ledobd a fölös kilókat, hanem ilyenkor. Ha versenyre készülsz, és teljesítményt vársz el magadtól, nem teheted meg, hogy fogyókúrázol, mert nem lesz elég erőd. Ilyenkor viszont koncentrálhatsz erre, már ha szükség van rá!

Tervezd meg a következő futóévedet

Már csak pár hét, és kezdődik a szezon. Indulhat a felkészülés a tavaszi versenyekre, ezért érdemes már most kitalálnod, hogy jövőre mikor és melyek lesznek a legfontosabb versenyeid!

Trükkök a futópadon: ne unatkozz!

A futópados edzés elég monoton lehet, de mutatunk pár trükköt, amivel kicsit izgalmasabbá teheted.

Ki tartja jobban a tempót a maratonon?

Állítólag a nők 18,7 százalékkal jobban tartják magukat az egyenletes tempóhoz a maratonokon, mint a férfiak. Jens Jakob Andersen, a runrepeat.com alapítója 1.815.091 maratoni eredményt vizsgált meg 131 2008 és 2014 között megrendezett versenyről.

Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Ez történik a testeddel, ha lecseréled a kávét matcha teára

A matcha tea nemcsak a kávéimádóknak jó alternatíva, de azok számára is szuper, akik nem szeretik a kávé ízét, de olykor jól jönne egy kis energialöket!

Segít vagy árt a futás, ha megfáztál?

A Futásról Nőknek Magazin cikkéből kiderül, hogy vajon jobb pihenni ilyenkor, vagy nyugodtan futhatsz megfázva is:

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft