3 dolog, amit muszáj megtenned a versenyszezon után

Nem lehet egész évben ugyanolyan keményen edzeni. Amikor versenyre készülsz, mindent kiadsz magadból, de utána kell egy kis szünet, amikor nem minden gondolatod a futás körül forog. Természetesen nem azt mondjuk, hogy ne fuss, sőt! De mindenképpen koncentrálj rá ezekre:

Nem lehet egész évben ugyanolyan keményen edzeni. Amikor versenyre készülsz, mindent kiadsz magadból, de utána kell egy kis szünet, amikor nem minden gondolatod a futás körül forog. Természetesen nem azt mondjuk, hogy ne fuss, sőt! De mindenképpen koncentrálj rá ezekre:

Kényeztesd (és tedd rendbe) magadat!

Tudod, most van itt az ideje, hogy a pedikűrös életre keltse a lábfejedet, és hogy a masszőröd rendbe rakja a testedet. Menj el szaunázni vagy pezsgő fürdőzni: a lényeg, regeneráld a testedet és a lelkedet.

Dobj le pár kilót!

A kezdők számára talán furcsán fog hangzani, de nem a kemény edzésekkor van meg az ideje annak, hogy ledobd a fölös kilókat, hanem ilyenkor. Ha versenyre készülsz, és teljesítményt vársz el magadtól, nem teheted meg, hogy fogyókúrázol, mert nem lesz elég erőd. Ilyenkor viszont koncentrálhatsz erre, már ha szükség van rá!

Tervezd meg a következő futóévedet

Már csak pár hét, és kezdődik a szezon. Indulhat a felkészülés a tavaszi versenyekre, ezért érdemes már most kitalálnod, hogy jövőre mikor és melyek lesznek a legfontosabb versenyeid!

Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft