A legjobb kondigép: a lépcső

Ingyenes és valószínűleg van is a közeledben. A lépcső. Csak 20-30 percre van szükség ahhoz, hogy keményen megdolgoztasd a szervezeted.

Ingyenes és valószínűleg van is a közeledben. A lépcső. Csak 20-30 percre van szükség ahhoz, hogy keményen megdolgoztasd a szervezeted.

Mutatunk egy edzéstervet, amit Michelle Densmore, személyi edző állított össze. Először lassabb tempóban sétálj fel és le a lépcsőkön, majd fokozatosan egyre gyorsabbban.

1. Először tanulj meg tökéletesen felsétálni a lépcsőkön. A talpadnak teljes felületével érintkeznie kell a lépcsővel.
2. Ahhoz, hogy egyenesen álljon a felsőtested, húzd ki magad és feszítsd be a hasizmaid.
3. Nézz az égre: Ne engedd, hogy a fejed előre dőljön és ne lefelé nézz, hanem felfelé.
4. A vállaid húzd hátra, a mellkasod nyomd ki. Ahogy fáradsz, a vállaid egyre előrébb kerülnek. Ha már érzed, hogy nem olyan jó a tartásod, akkor húzd ki magad.

Olvasd el ezt is!
Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Melegedj fel a hideg futások után ezzel a smoothie-val!

Ez a smoothie felmelegít, ráadásul ellát fehérjével és szénhidrátokkal, szóval tökéletes egy zod, téli futás után.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft