4 fitneszeszköz, ami neked is kell az otthonodba

A futás mellett érdemes más mozgásformákat is végezni, hogy a tested (és te is) egyensúlyban maradjon. Ha nincs időd eljárni különböző edzésekre, akkor otthon is elvégezhetsz pár feladatot.

A futás mellett érdemes más mozgásformákat is végezni, hogy a tested (és te is) egyensúlyban maradjon. Ha nincs időd eljárni különböző edzésekre, akkor otthon is elvégezhetsz pár feladatot.

Olvasd el ezt is!

Ezekhez viszont szükséged lesz pár olyan eszközre, ami hatásosabbá teszi a feladatokat.

Alapvető: kézisúlyzó

Kis helyet foglal, és rengeteg erősítő gyakorlatot végezhetsz vele. Könnyen elrejtheted az ágy alá, és bármikor előkaphatod az esti TV-zés közben.

Medicin labda

Jó sok törzsizom erősítő feladatot lehet a segítségével csinálni, de a hasadat és karodat is szuperül megdolgoztathatod vele. Csak vigyázz, nehogy összetörj vele valamit!

Olvasd el ezt is!

Ugrálókötél

Ha többszintes házban laksz, talán nem a legjobb azt tanácsolni, hogy kezdj el ugrabugrálni otthon, pedig érdemes lenne olykor-olykor egy-két ugrálókötelezős szakaszt beiktatni egy intervall edzés részeként (akár kint az utcán!)

SMR-henger

Nem csak edzőeszköz, de a regenerálódásban és a nyújtásban is segít. Már-már nélkülözhetetlen eszköz futók számára.

Tíz furcsa tény a futókról

Különös fajta a futó, az biztos. Sebtapaszt teszünk a mellbimbónkra, nyíltan beszélünk arról, sikerült-e már aznap wc-re mennünk, és önszántunkból kimegyünk a hőségbe vagy a fagyba, hogy fussunk egy csomó kilométert.

Curry-s édesburgonyaleves

Mutatunk egy receptet, ami garantáltan felmelegít egy hosszú futás után!

Trükkök a futópadon: ne unatkozz!

A futópados edzés elég monoton lehet, de mutatunk pár trükköt, amivel kicsit izgalmasabbá teheted.

Ki tartja jobban a tempót a maratonon?

Állítólag a nők 18,7 százalékkal jobban tartják magukat az egyenletes tempóhoz a maratonokon, mint a férfiak. Jens Jakob Andersen, a runrepeat.com alapítója 1.815.091 maratoni eredményt vizsgált meg 131 2008 és 2014 között megrendezett versenyről.

Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft