Plankkel válj erősebb és egészségesebb futóvá

A törzseddel csodát tesz a gyakorlat, ráadásul a futás is jobban megy tőle.

A törzseddel csodát tesz a gyakorlat, ráadásul a futás is jobban megy tőle.

Sokan nem szeretik a core edzést, mivel nem kínál azonnali eredményeket. Pedig a törzsizmok erősítésével sokkal többet nyerthetsz!

Miért jó a plank?

Csökkenti a hátfájdalmat, mededzi a hasad, a vállad és megnyújtja az ülsé során igénybevett izmokat.

Hogyan csináld?

Feküdj a hasadra, támaszkodj meg az alkarjaidon. A könyökeid legyenek a vállaid alatt, a csuklók pedig legyenek egy vonalban a könyökeiddel. Nyomd fel a tested, csak a lábujjaiddal tartsd magad. Először végezd 20-30 másodpercig, pihenj, majd ismételd meg néhányszor. Ha rendszeresen végzed, egyre tovább bírod magad így tartani remegés nélkül.

Amellett, hogy megerősíted a hasad, a tartásod is jobbá válik tőle.

Olvasd el ezt is!
Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Melegedj fel a hideg futások után ezzel a smoothie-val!

Ez a smoothie felmelegít, ráadásul ellát fehérjével és szénhidrátokkal, szóval tökéletes egy zod, téli futás után.

Futócipőkkel díszített fát csodálhatnak Amerikában

A szurkolók ritkán látnak ehhez hasonlót, viszont a LaVern Gibson pályán, Indianában létezik egy ilyen fa.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft