A helyes tartás futás közben

A tartásodra is érdemes odafigyelned ha futsz, ugyanis a fejlődéshez és a sérülések elkerüléséhez is hozzásegíthet. Kezdőként viszont nehéz lehet a tökéletes pózt felvenni.

A tartásodra is érdemes odafigyelned ha futsz, ugyanis a fejlődéshez és a sérülések elkerüléséhez is hozzásegíthet. Kezdőként viszont nehéz lehet a tökéletes pózt felvenni.

A következő lista minden elemét pipáld ki, ezzel garantált, hogy megfelelően tartod magad futás közben!

Ezekre figyelj:

Fej: nézz előre, az állkapcsod tartsd lazán.

Karok: engedd le a vállaid , ne szorítsd ökölbe a kezeid. A karjaidat lendítsd hátra.

Törzs: Maradj egyenes, mindig a futás irányába nézzen az egész felsőtested.

Lábak: Törekedj rá, hogy a talpad közepére érkezz olyan könnyedén, ahogy tudsz. A térdeid lendítsd előre.

Olvasd el ezt is!
Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Ez történik a testeddel, ha lecseréled a kávét matcha teára

A matcha tea nemcsak a kávéimádóknak jó alternatíva, de azok számára is szuper, akik nem szeretik a kávé ízét, de olykor jól jönne egy kis energialöket!

Segít vagy árt a futás, ha megfáztál?

A Futásról Nőknek Magazin cikkéből kiderül, hogy vajon jobb pihenni ilyenkor, vagy nyugodtan futhatsz megfázva is:

17 gyakorlat hasizomra, amit bárhol elvégezhetsz

Semmilyen eszközre nem lesz szükséged ahhoz, hogy kicsit megedződjön a hasizmod.

10 dolog, ami minden futónak eszébe jut a téli edzések alatt

Aki utálja a hideget és a futópados edzéseket, annak elég nehéz lehet a téli időszak. És persze a következő gondolatok is megfordulnak a fejében.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft