4 törzserősitő gyakorlat kezdőknek

Az erős törzs hozzásegít a gyorsásghoz és a sérülések elkerüléséhez is.

Az erős törzs hozzásegít a gyorsásghoz és a sérülések elkerüléséhez is.

CsípőlendítésFeküdj a hátadra, emeld feljebb a csípőd és lassan mozgasd egyik oldalra, majd a vásikra. 15 ismétlést végezz.
forrás: runnersworld

Csípőlendítés

Feküdj a hátadra, emeld feljebb a csípőd és lassan mozgasd egyik oldalra, majd a vásikra. 15 ismétlést végezz.

CsípődöntésFeküdj a hátadra, húzd fel a térdeid, a kezeid tedd a csípőcsontodra. Emeld meg a csípőd és döntsd felfelé. 15 ismétlést végezz.
forrás: runnersworld

Csípődöntés

Feküdj a hátadra, húzd fel a térdeid, a kezeid tedd a csípőcsontodra. Emeld meg a csípőd és döntsd felfelé. 15 ismétlést végezz.

FelülésFeküdj a hátadra és emeld fel a hátad felső részét, a karjaid legyenek nyújta előtted. Ereszkedj vissza a talajra. 15 ismétlést végezz.
forrás: runnersworld

Felülés

Feküdj a hátadra és emeld fel a hátad felső részét, a karjaid legyenek nyújta előtted. Ereszkedj vissza a talajra. 15 ismétlést végezz.

Hasprés felhúzott lábakkalFeküdj a hátadra, a lábaid emeld fel és a térdeid hajlítsd be deérkszögben. 15 ismlétlést végezz.
forrás: runnersworld.com

Hasprés felhúzott lábakkal

Feküdj a hátadra, a lábaid emeld fel és a térdeid hajlítsd be deérkszögben. 15 ismlétlést végezz.

Olvasd el ezt is!
Csípődomborítás és homorításHelyezkedj el térdelőtámaszban és púposítsd, majd homorítsd a hátad. 15 ismétlést végezz.
forrás: runnersworld.com

Csípődomborítás és homorítás

Helyezkedj el térdelőtámaszban és púposítsd, majd homorítsd a hátad. 15 ismétlést végezz.

Tíz furcsa tény a futókról

Különös fajta a futó, az biztos. Sebtapaszt teszünk a mellbimbónkra, nyíltan beszélünk arról, sikerült-e már aznap wc-re mennünk, és önszántunkból kimegyünk a hőségbe vagy a fagyba, hogy fussunk egy csomó kilométert.

Curry-s édesburgonyaleves

Mutatunk egy receptet, ami garantáltan felmelegít egy hosszú futás után!

Trükkök a futópadon: ne unatkozz!

A futópados edzés elég monoton lehet, de mutatunk pár trükköt, amivel kicsit izgalmasabbá teheted.

Ki tartja jobban a tempót a maratonon?

Állítólag a nők 18,7 százalékkal jobban tartják magukat az egyenletes tempóhoz a maratonokon, mint a férfiak. Jens Jakob Andersen, a runrepeat.com alapítója 1.815.091 maratoni eredményt vizsgált meg 131 2008 és 2014 között megrendezett versenyről.

Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft