4 törzserősitő gyakorlat kezdőknek

Az erős törzs hozzásegít a gyorsásghoz és a sérülések elkerüléséhez is.

Az erős törzs hozzásegít a gyorsásghoz és a sérülések elkerüléséhez is.

CsípőlendítésFeküdj a hátadra, emeld feljebb a csípőd és lassan mozgasd egyik oldalra, majd a vásikra. 15 ismétlést végezz.
forrás: runnersworld

Csípőlendítés

Feküdj a hátadra, emeld feljebb a csípőd és lassan mozgasd egyik oldalra, majd a vásikra. 15 ismétlést végezz.

CsípődöntésFeküdj a hátadra, húzd fel a térdeid, a kezeid tedd a csípőcsontodra. Emeld meg a csípőd és döntsd felfelé. 15 ismétlést végezz.
forrás: runnersworld

Csípődöntés

Feküdj a hátadra, húzd fel a térdeid, a kezeid tedd a csípőcsontodra. Emeld meg a csípőd és döntsd felfelé. 15 ismétlést végezz.

FelülésFeküdj a hátadra és emeld fel a hátad felső részét, a karjaid legyenek nyújta előtted. Ereszkedj vissza a talajra. 15 ismétlést végezz.
forrás: runnersworld

Felülés

Feküdj a hátadra és emeld fel a hátad felső részét, a karjaid legyenek nyújta előtted. Ereszkedj vissza a talajra. 15 ismétlést végezz.

Hasprés felhúzott lábakkalFeküdj a hátadra, a lábaid emeld fel és a térdeid hajlítsd be deérkszögben. 15 ismlétlést végezz.
forrás: runnersworld.com

Hasprés felhúzott lábakkal

Feküdj a hátadra, a lábaid emeld fel és a térdeid hajlítsd be deérkszögben. 15 ismlétlést végezz.

Olvasd el ezt is!
Csípődomborítás és homorításHelyezkedj el térdelőtámaszban és púposítsd, majd homorítsd a hátad. 15 ismétlést végezz.
forrás: runnersworld.com

Csípődomborítás és homorítás

Helyezkedj el térdelőtámaszban és púposítsd, majd homorítsd a hátad. 15 ismétlést végezz.

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Készíts fűszeres mandulát!

Ha nassolsz, tedd egészségesen. Hagyd a csipszet, perecet és a kekszet, inkább dobd össze ezt a fűszeres mandulát.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft