Hozd ki a legtöbbet az offszezonból!

Mindjárt beköszönt a tél, ilyenkor pedig csak a legelszántabb futók folytatják kint az edzést. Egy részük bevonul a konditerembe, mások pedig csak jó időben merészkednek elő. Egyikkel sincs gond. Ha viszont formában szeretnél maradni a szezonon kívül is, fogadd meg tanácsainkat!

Mindjárt beköszönt a tél, ilyenkor pedig csak a legelszántabb futók folytatják kint az edzést. Egy részük bevonul a konditerembe, mások pedig csak jó időben merészkednek elő. Egyikkel sincs gond. Ha viszont formában szeretnél maradni a szezonon kívül is, fogadd meg tanácsainkat!

Keverd az edzéseket

Töltsd nyugodtan kevesebb időt futással és szánj több edzést az erősítésre!

Élvezd!

Keress olyan keresztedzéseket, amiket szórakoztatónak találsz! Bringázz, járj el úszni, eddz otthon saját testsúlyoddal, vagy menj el valamilyen csoportos órára.

Próbálj ki valami újat!

Bátran kísérletezz a mozgásformákkal, amíg megtalálod az igazit! Nem kell szégyenkezned, ha megtetszik a zumba, vagy a CrossFit.

Tervezz!

A motiváció fenntartásához érdemes az egyéb sportágakat is beírnod a naptáradba. Állíts össze belőlük egy edzéstervet és gondosan jegyezd fel, mikor milyen sportot ogsz űzni.

Fogalmazd meg a céljaid a következő szezonra

Szeretnél végre elindulni egy maratonon? A 10K a következő célod? Hajrá!

Trükkök a futópadon: ne unatkozz!

A futópados edzés elég monoton lehet, de mutatunk pár trükköt, amivel kicsit izgalmasabbá teheted.

Ki tartja jobban a tempót a maratonon?

Állítólag a nők 18,7 százalékkal jobban tartják magukat az egyenletes tempóhoz a maratonokon, mint a férfiak. Jens Jakob Andersen, a runrepeat.com alapítója 1.815.091 maratoni eredményt vizsgált meg 131 2008 és 2014 között megrendezett versenyről.

Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Ez történik a testeddel, ha lecseréled a kávét matcha teára

A matcha tea nemcsak a kávéimádóknak jó alternatíva, de azok számára is szuper, akik nem szeretik a kávé ízét, de olykor jól jönne egy kis energialöket!

Segít vagy árt a futás, ha megfáztál?

A Futásról Nőknek Magazin cikkéből kiderül, hogy vajon jobb pihenni ilyenkor, vagy nyugodtan futhatsz megfázva is:

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft