Az 5 legjobb gyakorlat a törzsizmaid erősítésére

Erős törzsizmokkal elkerülheted a sérüléseket és javíthatsz a teljesítményeden.

Erős törzsizmokkal elkerülheted a sérüléseket és javíthatsz a teljesítményeden.

A törzsizmok magukban foglalják a hát, has és cspő izmait. Ezek osztják el a lábakra nehezedő nyomást és a helyes tartásban is fontos szerepet játszanak.

A következő gyakorlatokat haladók naponta is végezhetik, de kezdőknek érdemes minden másnap erősíteni őket. Kezdd néhány ismétléssel, aztán fokozatosan növeld a mennyiséget. A plankeket és a Superman pózt pedig tartsd 20 másodpercig.

Nézd meg a galériánkat>5 kép
Szereted a kihívásokat? Fuss az év leghidegebb időszakában és légy részese egy nemzetközi versenynek!

Minden év januárjának és februárjának utolsó vasárnapján világszerte csatlakoznak a finn kezdeményezésű Yours Truly futáshoz.

Javíts az edzéseid hatékonyságán!

Hozd ki a legtöbbet az edzéseidből végre!

Hogyan vedd rá a párodat, hogy veled fusson?

Sokszor ábrándozol arról, hogy együtt futsz a szerelmeddel, és irigykedsz azokra, akiknek a párjuk szintén a futás szerelmese? Inkább próbáld meg rávenni, hogy veled menjen!

Olvasd el ezt, mielőtt legközelebb dühösen mennél el futni

Amikor "majd' szét robbansz", a legjobb ötletnek egy kiadós futás tűnik?

Na mi a pálya?

A résztávos pályaedzés szépségei az amatőr futó(anyuka) szemszögéből.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft