Ilyen is van: 4 helyzet, amikor állj meg futás közben, és hagyd abba

Akármennyire is szeretsz futni, veled is előfordulhat, hogy egyszerűen semmi kedved hozzá: ez általában csak hiszti vagy lustaság, de összegyűjtöttük azokat a helyzeteket, amikor indokolt abbahagyni, sőt kifejezetten kötelező!

Akármennyire is szeretsz futni, veled is előfordulhat, hogy egyszerűen semmi kedved hozzá: ez általában csak hiszti vagy lustaság, de összegyűjtöttük azokat a helyzeteket, amikor indokolt abbahagyni, sőt kifejezetten kötelező!

Olvasd el ezt is!

Hirtelen megfájdul valamid

Ha izomlázad van, vagy az előző napi edzés gyötört meg, 2-3km után bemelegszel és már nem érzed (annyira). De, ha hirtelen valamilyen szúró fájdalmat észlelsz a derekadban, térdedben, vagy bárhol máshol, az súlyos szövődményekkel járhat terhelés hatására. Állj meg egy kicsit, esetleg masszírozd meg az érintett területet, és ha újbóli elindulásnál is pontosan ugyanúgy fáj, sétálj inkább haza, esetleg hívd fel a párodat, hogy menjen el érted. Ha másnapra sem enyhül egy picit sem, irány a doki!

Beteg vagy

Azt hiszed, hogy csak egy kis nátha, de aztán futás közben mégis ráz a hideg, és sokkal rosszabbul vagy? Sokszor a terhelés hozza ki, hogy mennyire beteg vagy valójában! Ha szédülni kezdesz, vagy nem bírod abbahagyni a köhögést, és a mellkasod is fáj, uzsgyi haza, és kortyolj el egy forró teát!

Olvasd el ezt is!

Túlzottan kimerültél

Egy nehéz nap után általában energikussá tesz, ha futsz egy jót, de van az a szint, amikor inkább aludni kellene. Ha bármilyen fáradt is vagy, mégis elindultál futni, de nem tudsz rákoncentrálni, fáj a fejed, teljesen el vagy nehezülve, és kicsit sem tesz boldoggá, inkább menj haza, és bújj be az ágyba!

Semmi sem működik

Van olyan, hogy nincs kedved hosszút futni: akkor menj résztávozni. Vagy, ha nincs kedved a tempóhoz, épp hogy menj lassabb, hosszabb futásra. Unod a megszokott útvonaladat? Irány egy emelkedő! De, ha egyik alternatíva sem megy, akkor talán jobb egy nap szünetet hagyni, és másnap nekiállni újra. Mindenkinek kell néha egy kis pause, hogy utána újult erővel, sokkal keményebben állhasson neki a feladatoknak!

Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Melegedj fel a hideg futások után ezzel a smoothie-val!

Ez a smoothie felmelegít, ráadásul ellát fehérjével és szénhidrátokkal, szóval tökéletes egy zod, téli futás után.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft