Ha futsz, de nem tudsz megszabadulni a hasadon lévő zsírtól, ez a te edzésterved

Hiába futsz, a hasad nem lapos? A felülések helyett próbáld ki ezt a 45-perces edzéstervet, amivel az úszógumid leeresztése mellett gyorsulhatsz és az állóképességed is javul.

Hiába futsz, a hasad nem lapos? A felülések helyett próbáld ki ezt a 45-perces edzéstervet, amivel az úszógumid leeresztése mellett gyorsulhatsz és az állóképességed is javul.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! 30 ok a futásra

Melegíts be 5 perc sétával, aztán ismételd a következő edzéstervet 35-ször.

  • 30 mp gyors séta
  • 20 mp közepes sebességű futás
  • 10 mp sprint

Levezetésképp jöhet 5 perc séta megint.

Így akár 9.7 kalóriát is elégedhetsz percenként, összesen pedig 389.5 kcal-tól szabadulsz meg a végére.

Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Melegedj fel a hideg futások után ezzel a smoothie-val!

Ez a smoothie felmelegít, ráadásul ellát fehérjével és szénhidrátokkal, szóval tökéletes egy zod, téli futás után.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft