Így lesz tökéletes: hogyan tervezd meg a következő futóévedet?

Talán életed legjobban sikerült versenyein vagy túl idén, és ezt szeretnéd túlszárnyalni, de az is lehet, hogy borzasztóan sikerült az összes: most abban segítünk, hogy tervezd meg már most a következő futóévedet, hogy a lehető legjobb legyen!

Talán életed legjobban sikerült versenyein vagy túl idén, és ezt szeretnéd túlszárnyalni, de az is lehet, hogy borzasztóan sikerült az összes: most abban segítünk, hogy tervezd meg már most a következő futóévedet, hogy a lehető legjobb legyen!

Olvasd el ezt is!

Tedd fel magadnak az alábbi kérdéseket:

  • A következő évet tekintve, milyen fontos eseményen várnak rád a „civil életedben”?
    Hiszen nyilvánvalóan befolyásolja a futásodat, ha például teherbe szeretnél esni, vagy épp szülni fogsz, de egy komolyabb költözés (mondjuk, ha a város, esetleg ország is változik) is hatással lehet az edzéseidre! Arról nem is beszélve, ha előléptetésre vársz, vagy beiratkozol még munka mellett egy suliba… Nyilvánvalóan vannak olyan tényezők, amelyek mellett inkább ne próbálj meg felkészülni életed első maratonjára, de mondjuk simán tréningezhetsz a legjobb 10K-dra. Ha sorra veszed a hátráltató tényezőket, már előre megtervezheted, hogy mikor kell lazábbra venni az edzéseket, és mikor tudsz intenzívebben készülni.

  • Melyik verseny lesz a „fő versenyed?”
    Találj egy olyan versenyt, ami a legfontosabb lesz számodra az adott évben, amin a legeslegjobb formádat szeretnéd hozni. Ehhez csoportosíts még olyanokat, amik jók lesznek edzésnek, vagy mondjuk bemelegítésnek, és amelyek az év hátralévő részében is motiváltan tartanak!
  • Mi lesz a fő célod?
    Talán tavaly az volt fontos, hogy lefusd először a félmaratont, és nem érdekelt a tempód, de idén mondjuk inkább arra koncentrálsz, hogy gyorsabban tudj futni. Találd ki, mik azok a célok, amiket meg akarsz valósítani, és tudatosítsd magadban, hogy egyszerre mindent nem lehet: például ne akkor akarj fogyókúrázni, amikor a maratonra gyúrsz, és hasonlók. De az év hosszú, szépen feloszthatod ha tudatos és előrelátó vagy.

  • Hol tartasz jelenleg a futásban?
    Legyél reális, de merj nagyot álmodni! Bár a kettő határát nehéz megtalálni, lehetséges, csak őszintén kell szemlélned magadat, a teljesítményedet, és azt, hogy mennyire tudod betartani az edzésterveket, és mennyire könnyen lustulsz el!

Fantasztikus futóévet kívánunk jövőre is!

Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Melegedj fel a hideg futások után ezzel a smoothie-val!

Ez a smoothie felmelegít, ráadásul ellát fehérjével és szénhidrátokkal, szóval tökéletes egy zod, téli futás után.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft