A reggeli vagy az esti edzés jobb?

A nagy összecsapás: reggeli pacsirták vs. éjjeli baglyok.

A nagy összecsapás: reggeli pacsirták vs. éjjeli baglyok.

A számok:
Reggeli edzés: 35% - a tsztoszteron szintje ekkor harmadával magasabb a szervezetedben.
Esti edzés: 75% - ekkor csökken a kortizol szintje, mely rombolja az izmaid.

Alvás
Reggeli edzés: egy kutatás szerint a reggeli edzés hatására a szervezeted több növekedési hormont termel.
Esti edzés: ugyanebből a kutatásból az is kiderült, hogy az esti edzés hatására nő a testhőmérsékleted, ennek hatására jobban alszol.

Hírességek
Reggeli edzés: Dwayne Johnson már hajnali fél 5-kor edz.
Esti edzés: Usain Bolt az esti edzések híve.

Előnyök
Reggeli edzés: energia, tesztoszteron, gyorsabb anyagcsere
Esti edzés: hosszabb alvás, erő, kevesebb stressz, utána mehetsz inni.

Mikor melyik?
Reggel kardiózz, így 20%-kal több zsírt égethetsz. Este jöhet az erősítés.

Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Melegedj fel a hideg futások után ezzel a smoothie-val!

Ez a smoothie felmelegít, ráadásul ellát fehérjével és szénhidrátokkal, szóval tökéletes egy zod, téli futás után.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft