3 kiskapu, amit minden futónak kerülnie kellene

Ezeket kerüld el, hogy ne sérüljön az egészséged és a fittséged sem!

Ezeket kerüld el, hogy ne sérüljön az egészséged és a fittséged sem!

Olvasd el ezt is!

A kiskapu: Reaktív regeneráció

Könnyű fájdalomcsillapítókat bevenned, hogy csökkentsd az edzés után jelentkező kellemetlenségeket, de ezek csak rövd távon hatásosak. Az aktív megelőzést válaszd! Hetente legalább kétszer szánj 10-15 percet, hogy javíts a hajlékonyságodon, egyensúlyodon és erősítsd a csípőd, térded és bokád.

A kiskapu: Táplálékkiegészítők

A multivitaminok és a C-vitamin akár lassíthatják is a regenerációt, ezért vidd be ezeket teljesértékű ételekből, ne tablettákon keresztül.

A kiskapu: Energiafokozók

A koffein hatásos teljesítményfokozó, de képes elfedni a fáradtásg érzését is, ezért kevesebbet pihenhetsz miatta. A legjobb módszer ennek kiküszöbölésére, ha alszol. Ilyenkor feltöltődnek az energiaraktáraid és regenerálódik a szervezeted.

Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Melegedj fel a hideg futások után ezzel a smoothie-val!

Ez a smoothie felmelegít, ráadásul ellát fehérjével és szénhidrátokkal, szóval tökéletes egy zod, téli futás után.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft