3 kiskapu, amit minden futónak kerülnie kellene

Ezeket kerüld el, hogy ne sérüljön az egészséged és a fittséged sem!

Ezeket kerüld el, hogy ne sérüljön az egészséged és a fittséged sem!

Olvasd el ezt is!

A kiskapu: Reaktív regeneráció

Könnyű fájdalomcsillapítókat bevenned, hogy csökkentsd az edzés után jelentkező kellemetlenségeket, de ezek csak rövd távon hatásosak. Az aktív megelőzést válaszd! Hetente legalább kétszer szánj 10-15 percet, hogy javíts a hajlékonyságodon, egyensúlyodon és erősítsd a csípőd, térded és bokád.

A kiskapu: Táplálékkiegészítők

A multivitaminok és a C-vitamin akár lassíthatják is a regenerációt, ezért vidd be ezeket teljesértékű ételekből, ne tablettákon keresztül.

A kiskapu: Energiafokozók

A koffein hatásos teljesítményfokozó, de képes elfedni a fáradtásg érzését is, ezért kevesebbet pihenhetsz miatta. A legjobb módszer ennek kiküszöbölésére, ha alszol. Ilyenkor feltöltődnek az energiaraktáraid és regenerálódik a szervezeted.

Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft