5 tipp, hogy gyorsabb futóvá válj

Ha már futsz egy ideje és a sebességeden szeretnél javítani, fogadd meg a következő tanácsokat és gyorsulj!

Ha már futsz egy ideje és a sebességeden szeretnél javítani, fogadd meg a következő tanácsokat és gyorsulj!

1. Keress egy 5K-s versenyt

Így lesz egy célod, amiért muszáj tenned. Ráadásul az időeredményeden is érdemes lesz javítani.

2. Minden héten fuss egyszer hosszabb távon

Így nő az aerob kapacitásod, a lábaid is tovább bírják majd erővel. Ezek a tulajdonságok pedig ahhoz is fontosak, hogy gyors maradj.

3. Eddz néha úgy, hogy a táv végét felpörgeted

Heti egy alkalommal végezz egy gyorsító edzést. Kezdd kényelmes tempóban és az utolsó pár kilométerre fokozatosan gyorsulj.

4. Végezz erősítő edzést minden héten

Így erősebb és gyorsabb leszel, a tested is tovább bírja majd a versenyeken.

5. Pihenj

A szervezetednek muszáj regenerálnia a keményen dolgozó izmait, így fontos, hogy a megerőltető edzések után hagyj ki 1 napot.

Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Melegedj fel a hideg futások után ezzel a smoothie-val!

Ez a smoothie felmelegít, ráadásul ellát fehérjével és szénhidrátokkal, szóval tökéletes egy zod, téli futás után.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft