4 trükk, hogy minden edzésed életed legjobbja legyen

Hogyan hozd ki az edzéseidből a maximumot ezekkel az egyszerű, de hatásos tanácsokkal!

Hogyan hozd ki az edzéseidből a maximumot ezekkel az egyszerű, de hatásos tanácsokkal!

Olvasd el ezt is!

1) Ne csak úgy sebtiben kezdd meg az edzést, hanem ülj le, vegyél néhány mély lélegzetet, és tisztítsd ki a fejedet előtte. Szabadulj meg a negatív gondolatoktól, hogy csak és kizárólag a tréningre tudj koncentrálni, legyen szó bármilyen sportról!

2) Az edzés elején, vagy már öltözködés közben hallgasd meg a kedvenc dalodat, ami a legjobban felpörget, és amitől úgy érzed, hogy bármire képes vagy! Lehet ez az Eye of the Tiger, vagy épp Taylor Swifttől a Shake it off!

3) Tedd el a telefonodat. Oké, manapság igen elterjedt edzés közben fotókat készíteni, és még haszna is lehet, de a leginkább akkor tudsz kikapcsolni, ha nincs nálad. Ha telefonos appal méred a futásaidat, akkor legalább tedd ne zavarjanak módba, hogy ne lásd a hívásokat és üzeneteket.

4) Kezdd hengerezéssel! Így a bemelegítés még hatásosabb lesz, hiszen az izmok fellazulnak, sokkal kisebb eséllyel alakulnak ki görcsök, és a mozgás is könnyebb lesz. Próbáld ki!

Tíz furcsa tény a futókról

Különös fajta a futó, az biztos. Sebtapaszt teszünk a mellbimbónkra, nyíltan beszélünk arról, sikerült-e már aznap wc-re mennünk, és önszántunkból kimegyünk a hőségbe vagy a fagyba, hogy fussunk egy csomó kilométert.

Curry-s édesburgonyaleves

Mutatunk egy receptet, ami garantáltan felmelegít egy hosszú futás után!

Trükkök a futópadon: ne unatkozz!

A futópados edzés elég monoton lehet, de mutatunk pár trükköt, amivel kicsit izgalmasabbá teheted.

Ki tartja jobban a tempót a maratonon?

Állítólag a nők 18,7 százalékkal jobban tartják magukat az egyenletes tempóhoz a maratonokon, mint a férfiak. Jens Jakob Andersen, a runrepeat.com alapítója 1.815.091 maratoni eredményt vizsgált meg 131 2008 és 2014 között megrendezett versenyről.

Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft