Gyors megoldások, ha falba ütköztél

A fallal sok futó találkozik - és nem csak a rémálmaikban. Mutatunk 3 gyors tippet, amivel átlendülhetsz a nehézségen.

A fallal sok futó találkozik - és nem csak a rémálmaikban. Mutatunk 3 gyors tippet, amivel átlendülhetsz a nehézségen.

  1. Fogyassz 30-50 mg koffeint a táv felénél.
  2. Öblögess sportitallal 15 másodpercen keresztül, majd köpd ki. Így az agyad úgy érzi, szénhidrátot fogyasztottál, így kevésbé érzed fáradtnak magad.
  3. Állj meg és menj el wc-re! Ha a hasadban érzed az elfogyasztott ételeket és italokat, érdemes megállnod és elmenned wc-re, hogy megnyugodjon kicsit a gyomrod.
Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Ez történik a testeddel, ha lecseréled a kávét matcha teára

A matcha tea nemcsak a kávéimádóknak jó alternatíva, de azok számára is szuper, akik nem szeretik a kávé ízét, de olykor jól jönne egy kis energialöket!

Segít vagy árt a futás, ha megfáztál?

A Futásról Nőknek Magazin cikkéből kiderül, hogy vajon jobb pihenni ilyenkor, vagy nyugodtan futhatsz megfázva is:

17 gyakorlat hasizomra, amit bárhol elvégezhetsz

Semmilyen eszközre nem lesz szükséged ahhoz, hogy kicsit megedződjön a hasizmod.

10 dolog, ami minden futónak eszébe jut a téli edzések alatt

Aki utálja a hideget és a futópados edzéseket, annak elég nehéz lehet a téli időszak. És persze a következő gondolatok is megfordulnak a fejében.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft