Gyors megoldások, ha falba ütköztél

A fallal sok futó találkozik - és nem csak a rémálmaikban. Mutatunk 3 gyors tippet, amivel átlendülhetsz a nehézségen.

A fallal sok futó találkozik - és nem csak a rémálmaikban. Mutatunk 3 gyors tippet, amivel átlendülhetsz a nehézségen.

  1. Fogyassz 30-50 mg koffeint a táv felénél.
  2. Öblögess sportitallal 15 másodpercen keresztül, majd köpd ki. Így az agyad úgy érzi, szénhidrátot fogyasztottál, így kevésbé érzed fáradtnak magad.
  3. Állj meg és menj el wc-re! Ha a hasadban érzed az elfogyasztott ételeket és italokat, érdemes megállnod és elmenned wc-re, hogy megnyugodjon kicsit a gyomrod.
6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Készíts fűszeres mandulát!

Ha nassolsz, tedd egészségesen. Hagyd a csipszet, perecet és a kekszet, inkább dobd össze ezt a fűszeres mandulát.

3 ok, hogy több édesburgonyát egyél

Érdemes a sima krumplit batátára cserélned. Hogy miért? Mutatjuk az okokat!

Milyen telefonja legyen egy futónak?

Az aktuális telefonommal történt egy kis baleset. Leesett és pont nem volt rajta tok, így a széle megtört, az üvege meghasadt. Működik még, de 2 és fél év után így már biztosan elérkezett az idő a nyugdíjaztatására.

Tanácsok, hogy ne szenvedj annyira a futópadon

Gyűlölök padon futni. Mondjuk soha nem szoktam, mert esőben, hóban, fagyban, 50 fokban is inkább odakint edzem, nem igazán zavarnak a különböző környezeti tényezők.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft