Így motiválják magukat a sportpszichológusok

Használd a tippjeiket, hogy te is mindig motiváltan menj a terembe! Összegyűjtöttük a leghasznosabb tanácsaikat:

Használd a tippjeiket, hogy te is mindig motiváltan menj a terembe! Összegyűjtöttük a leghasznosabb tanácsaikat:

Tedd a listád élére az edzést
Sok a teendőd? Akkor menj reggel edzeni, így hamarabb túlleszel rajta és a nap hátralevő részében tudsz másra koncentrálni.

Keress edzőpartnert
Akár a kutyád is lehet az edzőtársad, de a legjobb haverodat is választhatod, így könnyebben tartod magad az edzéstervedhez.

Írd be a naptáradba
Így kevésbé lesz opcionális és kisebb eséllyel hagyod ki.

Nem szeretsz valamit? Ne csináld!
Attól, hogy a barátaid bringáznak, vagy Crossiftre járnak, neked nem kell követned őket, ha nem jönnek be ezek a mozgásformát. Olyat keress, amit élvezettel csinálsz.

Pozitív gondolatok
Ne azt mondd, hogy edzened kéne, hanem azt, hogy edzeni akarsz. Ez a kis változtatás is nagy eredményeket hozhat. Az is működik, ha közben azokra a számokra gondolsz, amire edzeni fogsz.

Fogadd el, hogy nem mindig megy könnyen
Vannak napok, amikor kevesebb kedved van a sportoláshoz, ez teljesen normális. Ilyenkor tarts pihenőt, vagy végezz lazább edzést.

Bontsd részekre
Ha nincs időd egyben 1,5 órát edzeni, bontsd félórás szakaszokra és végezd el a gyakorlatokat, amikor épp van időd.

Tudd, hogy miért csinálod
Fogalmazz meg egy célt, amit el szeretnél érni, így motiváltabb maradsz.

Koncentrálj a végére
Reggel nehéz lehet korán felkelni, csak azért, hogy lenyomd az edzést, de ilyenkor gondolj arra, milyen jól fogod érezni magad utána!

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! 3 instant erőfokozó
Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft