Így motiválják magukat a sportpszichológusok

Használd a tippjeiket, hogy te is mindig motiváltan menj a terembe! Összegyűjtöttük a leghasznosabb tanácsaikat:

Használd a tippjeiket, hogy te is mindig motiváltan menj a terembe! Összegyűjtöttük a leghasznosabb tanácsaikat:

Tedd a listád élére az edzést
Sok a teendőd? Akkor menj reggel edzeni, így hamarabb túlleszel rajta és a nap hátralevő részében tudsz másra koncentrálni.

Keress edzőpartnert
Akár a kutyád is lehet az edzőtársad, de a legjobb haverodat is választhatod, így könnyebben tartod magad az edzéstervedhez.

Írd be a naptáradba
Így kevésbé lesz opcionális és kisebb eséllyel hagyod ki.

Nem szeretsz valamit? Ne csináld!
Attól, hogy a barátaid bringáznak, vagy Crossiftre járnak, neked nem kell követned őket, ha nem jönnek be ezek a mozgásformát. Olyat keress, amit élvezettel csinálsz.

Pozitív gondolatok
Ne azt mondd, hogy edzened kéne, hanem azt, hogy edzeni akarsz. Ez a kis változtatás is nagy eredményeket hozhat. Az is működik, ha közben azokra a számokra gondolsz, amire edzeni fogsz.

Fogadd el, hogy nem mindig megy könnyen
Vannak napok, amikor kevesebb kedved van a sportoláshoz, ez teljesen normális. Ilyenkor tarts pihenőt, vagy végezz lazább edzést.

Bontsd részekre
Ha nincs időd egyben 1,5 órát edzeni, bontsd félórás szakaszokra és végezd el a gyakorlatokat, amikor épp van időd.

Tudd, hogy miért csinálod
Fogalmazz meg egy célt, amit el szeretnél érni, így motiváltabb maradsz.

Koncentrálj a végére
Reggel nehéz lehet korán felkelni, csak azért, hogy lenyomd az edzést, de ilyenkor gondolj arra, milyen jól fogod érezni magad utána!

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! 3 instant erőfokozó
Tíz furcsa tény a futókról

Különös fajta a futó, az biztos. Sebtapaszt teszünk a mellbimbónkra, nyíltan beszélünk arról, sikerült-e már aznap wc-re mennünk, és önszántunkból kimegyünk a hőségbe vagy a fagyba, hogy fussunk egy csomó kilométert.

Curry-s édesburgonyaleves

Mutatunk egy receptet, ami garantáltan felmelegít egy hosszú futás után!

Trükkök a futópadon: ne unatkozz!

A futópados edzés elég monoton lehet, de mutatunk pár trükköt, amivel kicsit izgalmasabbá teheted.

Ki tartja jobban a tempót a maratonon?

Állítólag a nők 18,7 százalékkal jobban tartják magukat az egyenletes tempóhoz a maratonokon, mint a férfiak. Jens Jakob Andersen, a runrepeat.com alapítója 1.815.091 maratoni eredményt vizsgált meg 131 2008 és 2014 között megrendezett versenyről.

Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft