Páros edzések, hogy jobban menjen a futás!

Ha futsz, akkor jó, ha más típusú mozgásformát is végzel, hogy megfelelően megerősítsd a testedet. Most mutatunk egy nagyon szórakoztató, de hatásos edzést, amit a barátaiddal, pasiddal vagy barátnőddel is elvégezhetsz!

Ha futsz, akkor jó, ha más típusú mozgásformát is végzel, hogy megfelelően megerősítsd a testedet. Most mutatunk egy nagyon szórakoztató, de hatásos edzést, amit a barátaiddal, pasiddal vagy barátnőddel is elvégezhetsz!

Már azelőtt is, hogy megkezdtem volna a felkészülést a 30k-s versenyre, rendszeresen edzettem együtt sporttársammal-barátnőmmel, Virággal, akivel Pulay Szilvi Nike trainer által összerakott Nike+ Training Club gyakorlatokat végeztünk. Ezek gyakran vicces, de kemény páros feladatok voltak, amikből most megmutatunk párat, mert nagyon hasznosak futóknak. Megerősítik a törzs- és végtagizmokat, ezzel javítva a teljesítményen.

A bemelegítés természetesen elengedhetetlen, a taposás-pacsi feladat kiváló ráhangolódás az edzésre. Végezzétek 40-40 másodpercig jobbra, majd balra haladva:


Páros négyütemű fekvőtámasz: nem csak a saját, de a társatok mozgására is összpontosítani kell. Végezzétek 30 másodpercig minél gyorsabban, de szabályosan!


Russian twist: végezhetitek súllyal, a nélkül, medicinlabdával vagy tárcsával. Egy percig folyamatosan csináljátok!

Kép
forrás: Pulay Szilvi
Kép
forrás: Pulay Szilvi

Tricepsz és csípőemelés: az egyikőtök feküdjön le, és a talpát a talajra helyezve emelje meg a csípőjét, míg a másik rajta támaszkodva végezzen tricepsz erősítést. 40 másodpercig csináljátok, majd cseréljetek!

Kép
forrás: Pulay Szilvi
Kép
forrás: Pulay Szilvi

Páros guggolás: nem könnyű feladat. Támaszkodjatok háttal szorosan egymásnak összekapaszkodva, majd engedjétek le vízszintig magatokat úgy, hogy a lábszáratok merőleges legyen a talajra. 1 percig végezzétek lassan.

Kép
forrás: Pulay Szilvi

Fekvőtámasz pacsival: nyomjatok egy fekvőtámaszt, majd jöhet egy pacsi ellentétes karral. Utána egy újabb fekvőtámasz, és most a másik tenyereteket üssétek össze. Végezzétek egy percen keresztül e feladatot!

Kép
forrás: Pulay Szilvi

Az összes feladatot végezzétek el 5 körben, a körök között 1 perc pihenőt hagyva. A végén természetesen ne feledkezzetek meg a nyújtásról!

Kép
forrás: Pulay Szilvi
Kép
forrás: Pulay Szilvi
Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Melegedj fel a hideg futások után ezzel a smoothie-val!

Ez a smoothie felmelegít, ráadásul ellát fehérjével és szénhidrátokkal, szóval tökéletes egy zod, téli futás után.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft