Meb Keflezighi 5 gyakorlata, amiket neked is érdemes kipróbálnod!

A futólegenda videón mutatja be, milyen gyakorlatokkal készül a versenyeire.

A futólegenda videón mutatja be, milyen gyakorlatokkal készül a versenyeire.

Olvasd el ezt is!

3 ugrásos gyakorlat Minden gyakorlatot 20 méteren keresztül végezz oda-vissza. Törekedj a gyorsaságra.

Lábmunka Itt is 20 méteren kell végrehajtanod minden bemutatott gyakorlatot.

Ugrás! A következő gyakorlatok segíthetnek abban, hogy szinkronban legyenek az izmaid egymással. Ugorj 10-et előre és 10-et hátra.

Variációk kitörésre

20 méteren keresztül ismételd a videón bemutatott gyakorlatokat.

Oldalazó guggolás Izzítsd fel a farizmaid és készülj a terepfutásra ezekkel a gyakorlatokkal. Minden irányba 20 métert haladj.

Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Melegedj fel a hideg futások után ezzel a smoothie-val!

Ez a smoothie felmelegít, ráadásul ellát fehérjével és szénhidrátokkal, szóval tökéletes egy zod, téli futás után.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft