3 tipp izomláz ellen

Lendülj túl a kellemetlen fájdalmon a következő tanácsok segítségével!

Lendülj túl a kellemetlen fájdalmon a következő tanácsok segítségével!

Hidratálj

Muszáj pótolnod az elvesztett folyadékot, mivel a dehidratáltságtól megfájdulhat a fejed, fáradékonyabb és éhesebb is lehetsz. Könnyen ellerőzheted, hogy megfelelő mennyiségű vizet ittál-e, elég csak megnézni, milyen színű a vizeleted. Minél sötétebb, annál többet kell innod.

Használj kompressziós ruhákat

Ezek csökkentik a dagadást, ráadásul bizonyított, hogy a regenerációban is segítenek.

Fogyassz megfelelő mennyiségű fehérjét

Törekedj arra, hogy futás után 30 perccel elfogyassz legalább 20 gramm minőségi fehérjét. Ez lehet savófehérje, csirkehús, vagy marha is.

Olvasd el ezt is!
Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Melegedj fel a hideg futások után ezzel a smoothie-val!

Ez a smoothie felmelegít, ráadásul ellát fehérjével és szénhidrátokkal, szóval tökéletes egy zod, téli futás után.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft