Depresszió ellen próbáld ki ezt a kombinációt!

A futás hatékony hangulatjavító lehet. A fanatikusok gyakran számolnak be a runner’s high állapotról, amikor hirtelen pozitív érzések tömkelege árasztja el az agyad futás közben.

A futás hatékony hangulatjavító lehet. A fanatikusok gyakran számolnak be a runner’s high állapotról, amikor hirtelen pozitív érzések tömkelege árasztja el az agyad futás közben.

Azt is tudjuk, mennyire hatásos az irányított meditáció abban, hogy kitisztítsd a fejed és elűzd a stresszt.

Új kutatások szerint ha futsz és mellé meditálsz is, csökkentheted a depresszió tüneteit. Ekkor ugyanis könnyebben elűzheted a negatív gondolatokat és hamarabb meggyógyulsz.

A tanulmány résztvevőinek hetente kétszer kellett 30 percet meditálniuk és 30 percig futniuk, 8 héten keresztül. Az eredmény: jobb hangulat és kevesebb depressziós tünet. Az alanyok agyában ráadásul új agysejtek és neuronok is képződtek - ez a folyamat gyakran áll le a depresszió miatt.

A depresszióból való felépülés nem könnyű és több faktor is közrejátszik a gyógyulásban. De az aerob mozgás - így a futás is - a meditációval kombinálva bizonyítottan elősegíti a gyorsann felépülést.

Olvasd el ezt, mielőtt legközelebb dühösen mennél el futni

Amikor "majd' szét robbansz", a legjobb ötletnek egy kiadós futás tűnik?

Na mi a pálya?

A résztávos pályaedzés szépségei az amatőr futó(anyuka) szemszögéből.

4 nő éppen New Yorkból Washingtonba fut - de vajon miért?

A futás egyúttal egy nőjogi ügyet szolgálna.

Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft