3 futás utáni szokás, amitől ideje elköszönnöd

Ha végzetél a futással, még az edzésednek nincs vége. A céljaid könnyen szabotálhatod, ha elköveted a következő hibák valamelyikét.

Ha végzetél a futással, még az edzésednek nincs vége. A céljaid könnyen szabotálhatod, ha elköveted a következő hibák valamelyikét.

  1. Nem nyújtasz - 10 perc nyújtás elég ahhoz, hogy megelőzd a fájdalmak kialaulását, ráadásul az izmaidnak, inaknek is jót tesz.
  2. Nem iszol eleget - a hidratálás fontos, hiszen a folyadékhiány hatására elfáradhatsz, izomgörcseid lehetnek és a hangulatod is romlik.
  3. Nem tervezed meg a következő futásod - ahelyett, hogy kifogásként használnád fel az előbbi futást, inkább meríts erőt belőle és vágj neki legközelebb is!
Olvasd el ezt is!
Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

5 ok - ezért hízol el télen

A telet sokan utálják: hideg, latyakos és a napot is ritkán látod. Mindenki köhög, beteg és a bankkártyádon is jóval kevesebb a pénz.

5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft