3 futás utáni szokás, amitől ideje elköszönnöd

Ha végzetél a futással, még az edzésednek nincs vége. A céljaid könnyen szabotálhatod, ha elköveted a következő hibák valamelyikét.

Ha végzetél a futással, még az edzésednek nincs vége. A céljaid könnyen szabotálhatod, ha elköveted a következő hibák valamelyikét.

  1. Nem nyújtasz - 10 perc nyújtás elég ahhoz, hogy megelőzd a fájdalmak kialaulását, ráadásul az izmaidnak, inaknek is jót tesz.
  2. Nem iszol eleget - a hidratálás fontos, hiszen a folyadékhiány hatására elfáradhatsz, izomgörcseid lehetnek és a hangulatod is romlik.
  3. Nem tervezed meg a következő futásod - ahelyett, hogy kifogásként használnád fel az előbbi futást, inkább meríts erőt belőle és vágj neki legközelebb is!
Olvasd el ezt is!
Ebben a 6 zöldségben van a legtöbb fehérje

Nem arról ismeretesek a zöldségek, hogy túl sok fehérjét tartalmaznának. Pedig vannak, amikben elég sok van.

A futás tökéletes élménye

Van az a futás, amikor a saját gondolataid képzeletben egészen messze repítenek, szinte elvarázsolódsz edzés közben, míg a tested csodásan végzi a dolgát és a lábaid aprítják a kilométereket.

Fuss & Ragyogj! Fényvisszaverős cuccok sötét, téli estékre

A téli városi futásokhoz elengedhetetlenek a fényvisszaverős cuccok, hogy az autósok előtt folyamatosan látható legyél!

5 nasi, amit nyugodtan ehetsz este is

Hiába próbálsz meg egészségesen táplálkozni, vannak napok, amikor éjjel is jól esne egy kis nassolás.

Akkor is edzened kellene, ha nincs kedved?

Minden sportoló ember életében eljön a pont, amikor a háta közepére sem kívánja a mozgást. Egy új kutatás szerint viszont pontosan ilyenkor nem érdemes kihagynod a sportolást!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft