9 mantra a félmaratonodra

Ha nem vagy annyira motivált a versenytáv közepénél, érdemes ezeket a mantrákat bevetned, amik átlendítenek a nehezebb időszakon. Jegyezd meg őket és vesd be a kedvenceid a következő megmérettetésen!

Ha nem vagy annyira motivált a versenytáv közepénél, érdemes ezeket a mantrákat bevetned, amik átlendítenek a nehezebb időszakon. Jegyezd meg őket és vesd be a kedvenceid a következő megmérettetésen!

  1. Erős, magabiztos és gyors vagyok.
  2. Nem kételkedem magamban.
  3. Ez az én időm!
  4. Elhiszem, hogy meg tudom csinálni, ezért sikerülni fog.
  5. Fuss szívből.
  6. Ez az én versenyem.
  7. Minden megvan bennem, ami a jó eredményjez kell.
  8. A testem erős, de az elmém még erősebb.
  9. A következő kilométerem még jobb lesz, mint az előző.
Olvasd el ezt is!
Tíz furcsa tény a futókról

Különös fajta a futó, az biztos. Sebtapaszt teszünk a mellbimbónkra, nyíltan beszélünk arról, sikerült-e már aznap wc-re mennünk, és önszántunkból kimegyünk a hőségbe vagy a fagyba, hogy fussunk egy csomó kilométert.

Curry-s édesburgonyaleves

Mutatunk egy receptet, ami garantáltan felmelegít egy hosszú futás után!

Trükkök a futópadon: ne unatkozz!

A futópados edzés elég monoton lehet, de mutatunk pár trükköt, amivel kicsit izgalmasabbá teheted.

Ki tartja jobban a tempót a maratonon?

Állítólag a nők 18,7 százalékkal jobban tartják magukat az egyenletes tempóhoz a maratonokon, mint a férfiak. Jens Jakob Andersen, a runrepeat.com alapítója 1.815.091 maratoni eredményt vizsgált meg 131 2008 és 2014 között megrendezett versenyről.

Milyen hatással van a zene a futásra?

Te szoktál zenét hallgatni futás közben? Képzeld, jó hatással van a futásodra és a regenerációra is, egy új kutatás szerint. Csak a tempó nem mindegy.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft