Felkészülés a 30K-ra: Itt a második heti edzésterv

Nos, ezen a héten elkezdődött a hivatalos felkészülésem az október 9-ei 30km-re, és máris itt a következő heti terv!

Nos, ezen a héten elkezdődött a hivatalos felkészülésem az október 9-ei 30km-re, és máris itt a következő heti terv!

Azt le kell szögeznem, hogy reggeli típus vagyok, általában fél 6-kor kelek, hogy még munka előtt letudhassam az aznapi edzésadagomat, és mivel a hétre bekerült egy esti futás is, kicsit megkavarodott a bioritmusom. Jelenleg leadtam a többi sportból, hogy a futásra koncentrálhassak (persze a cross tréningről sem feledkeztem el, erről IDE kattintva olvashatsz bővebben).

Imádok a Városligetben futni!
Imádok a Városligetben futni!

A hét egy pihenőnappal indult, ami nekem nagyon furcsa, mert ilyenkor vagyok a leglelkesebb, aztán kedden Vajda Zsuzsi N+RC futóedzővel (róla és a közös munkáról ITT tudhatsz meg többet) tréningeztem, ami késő estig tartott, a másnapra betervezett könnyű 10km-t pedig csak korán reggelre tudtam beiktatni. Mivel kb. 9 óra telt el a kettő között, nem igazán tudtam regenerálódni, úgy éreztem magam, mintha hajnal 4 buliztam és ittam volna, így a 10km óriási kínszenvedés volt, kétszer le is állítottam az órát, szégyenszemre belesétáltam egy-egy orrfújásnak és cipőfűző-kötésnek álcázva. Aztán napközben is csak szenvedtem, egyrészt fizikailag nem voltam oké, másfelől a lelkiismeretemet is bántotta, hogy nem úgy ment a tízes, ahogy terveztem. De szerencsére sikerült úgy alakítani a programomat, hogy este be tudtam pótolni. Valamelyest erőre kaptam, és a barátnőimmel egy könnyű csacsogós 9K-val kompenzáltam a reggelt. Köszi lányok:

Mára egy pihenőnap jutott, de én egy N+TC edzést időzítettem, hogy egy kis másfajta mozgás is legyen a héten! Holnap pihenek újra, és szombaton kellene 12K-t futni, amit eltoltam vasárnapra, mert esküvőn leszek.

Éééés íme a következő heti terv:


  • Hétfő: 5K + 10X100m lendületes tempóban
  • Kedd: 5K bemelegítés + 6X100m lendületes tempóban + 2X1000m lendületesen (2 perc pihenő) + 4X200m + 3K levezetés
  • Szerda: 10K könnyen
  • Csütörtök: Pihenő (én erre a napra egy jó Nike+ Training Club edzést terveztem be)
  • Péntek: Pihenő
  • Szombat: 14K 5:45-ös pace-szel
  • Vasárnap: Pihenő
Tanácsok, hogy ne szenvedj annyira a futópadon

Gyűlölök padon futni. Mondjuk soha nem szoktam, mert esőben, hóban, fagyban, 50 fokban is inkább odakint edzem, nem igazán zavarnak a különböző környezeti tényezők.

Meggyógyítja az ízületi gyulladásokat, csökkenti a fájdalmat: a kurkuma tényleg csodaszer!

Újabban az egyik legtrendibb fűszer, sőt már menő „arany lattét” is lehet belőle készíteni a kurkumából. De nem csak a különleges íze miatt, hanem fantasztikus hatásai miatt is hódít, amelyek kifejezetten sportolók számára hasznosak!

Tésztavacsora 15 perc alatt, 29 gramm fehérjével

A recept nem titkolt célja, hogy ne tudj kifogást találni arra, hogy miért nem főzöl otthon. És mik a leggyakoribb kifogások?

Szereted a kihívásokat? Fuss az év leghidegebb időszakában és légy részese egy nemzetközi versenynek!

Minden év januárjának és februárjának utolsó vasárnapján világszerte csatlakoznak a finn kezdeményezésű Yours Truly futáshoz.

Javíts az edzéseid hatékonyságán!

Hozd ki a legtöbbet az edzéseidből végre!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft