2 dolog, amit a profi futóktól tanulhatsz

Mutatjuk, miket tesznek meg az idősebb futók annak érdekében, hogy egészségesek maradjanak.

Mutatjuk, miket tesznek meg az idősebb futók annak érdekében, hogy egészségesek maradjanak.

Pihennek: abban minden szakértő egyetért, hogy szükség van megfelelő pihenésre az optimális teljesítmény elérésének érdekében. Ráadásul a korral több pihenőidőre van szükséged. Vannak elit futók, akik naponta 10-12 órát alszanak és napközben is sziesztáznak.

Hidratálnak: idővel csökken a szomjúságérzetünk, ennek hatására kevesebb folyadékot vihetünk be a szervezetbe.vA verseny előtti 24 órában különösen fontos a megfelelő folyadékbevitel.

5 erősítő gyakorlat, amikkel több zsírt égethetsz futás közben

Ha többet szeretnél kihozni a futásaidból, érdemes erősítened is! Ha erősebbé válsz, gyorsabb és kitartóbb leszel, ráadásul csökken az esélyed a sérülésekre is.

A 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

Így készíts tökéletesen pulykasültet! + ITT a titkos fűszerkeverék receptünk!

Egy egész magazint szenteltek a pulykahúsnak, melyet akár INGYEN letölthetsz INNEN!

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft