2 dolog, amit a profi futóktól tanulhatsz

Mutatjuk, miket tesznek meg az idősebb futók annak érdekében, hogy egészségesek maradjanak.

Mutatjuk, miket tesznek meg az idősebb futók annak érdekében, hogy egészségesek maradjanak.

Pihennek: abban minden szakértő egyetért, hogy szükség van megfelelő pihenésre az optimális teljesítmény elérésének érdekében. Ráadásul a korral több pihenőidőre van szükséged. Vannak elit futók, akik naponta 10-12 órát alszanak és napközben is sziesztáznak.

Hidratálnak: idővel csökken a szomjúságérzetünk, ennek hatására kevesebb folyadékot vihetünk be a szervezetbe.vA verseny előtti 24 órában különösen fontos a megfelelő folyadékbevitel.

5 ok - ezért hízol el télen

A telet sokan utálják: hideg, latyakos és a napot is ritkán látod. Mindenki köhög, beteg és a bankkártyádon is jóval kevesebb a pénz.

5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Zsíros ételek, amikből többet kéne enned a dietetikusok szerint

Nem kell félned a zsírtól, hiszen ez az a makrotápanyag, ami sokáig eltelít, ráadásul a szívednek és az agyadnak is jót tesz.

Miért fontos a core izmok erősítése?

Ha nem tudod, hogy mit takar a core izmok kifejezés vagy csak szeretnél jobb futóvá válni, ez a cikk neked szól:

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft