30 jel, hogy futóvá váltál

Megmutatjuk, mik utalnak arra, hogy menthetetlenül szerelembe estél. És a szerelmed nem más, mint a futás.

Megmutatjuk, mik utalnak arra, hogy menthetetlenül szerelembe estél. És a szerelmed nem más, mint a futás.

  1. A lábujjkörmeid el kell rejtened.
  2. Kiakadsz a mozijegy árán, de egy versenyre bármikor benevezel.
  3. Az étel nem élvezet, folyamatosan azt eszed, ami a futáshoz a legjobb.
  4. Elkezdtél egzotikus versenyeket gyűjteni a bakancslistádra.
  5. Nincs túl magas ár a tökéletes futócipőért.
  6. Kétszer annyit mosol, a szennyes 80 százaléka pedig edzőcucc.
  7. Ha napokig nem mész futni, kiállhatatlan leszel.
  8. Egyre nyíltabban beszélsz a gyomorbántalmaidról.
  9. És egyre gyakrabban jársz wc-re.
  10. 11-kor már ebédre fáj a fogad.
  11. A munkahelyi íróasztalod fiókjában mindig lapul dezodor.
  12. Az elegáns órád aktivitásmérőre cserélted.
  13. A futógatyád nagyon rövid, hogy mutogasd a szép lábaid.Nem bízol sokat mások képzelőerejére.
  14. Legalább egyszer használtál már vazelint.
  15. Ha új munkahelyet keresel, alapkövetelmény a zuhanyzó.
  16. A fagyasztott borsóból nem levest főzöl, hanem a lábad jegeled vele.
  17. Már legalább egyszer haragudtál magadra verseny során. Mert ennyire mazochista vagy.
  18. A kakaó a kedvenc italod. Mert fehérjében gazdag.
  19. A távolságokat az alapján lövöd be, mennyi időt venne igénybe, hogy elfuss oda.
  20. A barátaid nem kérdezik, mi a hétvégi programod, mert tudják, hogy futni mész.
  21. Hagytál már ki azért bulit, hogy másnap elmenj futni.
  22. De persze van olyan is, hogy erről megfeledkezel és arra is rájöttél, hogy a futás gyógyír a másnaposságra.
  23. Ismered az érzést, milyen fantasztikus futás után meginni egy pohár hideg sört.
  24. A kéletkorod csak azért fontos, hogy a versenyen melyik korcsoportba kerülsz.
  25. A testnedvek már nem érdekelnek. Mindenfélét láttál és tapasztaltál már.
  26. Az elmúlt pár hónpban tűztél már magadra rajtszámot.
  27. Egy csomó érmed van.
  28. A szénhidrátok a kedvenc tápanyagaid.
  29. A családod és barátaid őrültnek tartanak.
  30. Rájöttél, hogy óriási érzelmeket válthat ki a futótársadból, ha megkérdezel, mennyi lett az ideje.
Olvasd el ezt is!
5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Zsíros ételek, amikből többet kéne enned a dietetikusok szerint

Nem kell félned a zsírtól, hiszen ez az a makrotápanyag, ami sokáig eltelít, ráadásul a szívednek és az agyadnak is jót tesz.

Miért fontos a core izmok erősítése?

Ha nem tudod, hogy mit takar a core izmok kifejezés vagy csak szeretnél jobb futóvá válni, ez a cikk neked szól:

Ez az egy dolog segíthet abban, hogy többet fuss

Gondolkodtál már azon, miért van az, hogy néha úgy tűnik, romlitt az állóképességed? Ebben közrejátszhat az alvás, a stressz, ugyanakkor a légzésnek is nagyon fontos szerepe van abban, hogy milyen az energiaszinted.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft