Így fejleszd a félmaratoni edzésterved - 2. rész

Új rekordot döntenél? Összegyűjtöttük a legjobb szakértők tippjeit annak érdekében, hogy sikerüljön!

Új rekordot döntenél? Összegyűjtöttük a legjobb szakértők tippjeit annak érdekében, hogy sikerüljön!

Változtass
A legtöbb hosszú futásod könnyű tempóban kell teljesítened, de érdemes néhányon nehezítened, hogy jobban menjen a verseny. A táv egy részén, vagy akár egészén is gyorsíthatsz.

Találd meg a belső erőd
A törzsizmok erősítése elengedhetetlen ahhoz, hogy hatékonyabban fuss a versenyen és a tartásoddal se legyen gond. Sok sérülés pont amiatt jelentkezik, mert nem elég erős a versenyzők törzse, háta és farizma.

Versenyző fejével
Akár kisebb versenyekkel is ráhangolódhatsz a számodra fontosabbakra. 6-8 héttel a nagy verseny előtt érdemes egy kisebbre is benevezned, főleg ha kezdő vagy. Így tapasztaltabbá válhatsz.

Szedd szét
A nagy napon bontsd kisebb részekre a versenytávot. Így nem veszíted el az erőd a verseny közepénél sem.

Olvasd el ezt is!
Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

5 ok - ezért hízol el télen

A telet sokan utálják: hideg, latyakos és a napot is ritkán látod. Mindenki köhög, beteg és a bankkártyádon is jóval kevesebb a pénz.

5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft