Újabb 3 dolog, ami meggátol a futásban

Olyan hétköznapi dolgok miatt is kisebb eséllyel indulsz futni, amiket nem is gondolnál. Megmutatjuk, pontosan mik ezek.

Olyan hétköznapi dolgok miatt is kisebb eséllyel indulsz futni, amiket nem is gondolnál. Megmutatjuk, pontosan mik ezek.

Nem alszol eleget
A jó edzés az előző esténél kezdődik. Ha tévézel, vagy a géped, telefonod nyomkodod, nem ébredsz kipihenten másnap, így kisebb az esélye annak, hogy elmenj edzeni, mivel nem érzed motiváltnak magad.

A takarításra is edzésként tekintesz
Persze, suvickolás közben is leizzadhatsz és kalóriát égetsz, de nem leszel tőle fittebb. Ráadásul egy kutatás azt is bizonyította, hogy a takarítás hatására akár fel is szedhetsz pár kilót. Legközelebb a futást válaszd helyette!

Nem tartasz szünetet
Az ülés az új dohányzás: minél többet ülsz, annál nagyobb az esély arra, hogy kihagyod az edzést. Tarts szüntet, állj fel, sétálj kicsit, vagy menj ebédszünetben futni.

Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Két futó segített a 73 éves, sérült férfinak, hogy átérjen a célvonalon

John Wilkie a Rock’n’ Roll Arizona félmaratonon indult, ám néhány méterrel a cél előtt elesett.

Egy hónapon keresztül minden nap megcsináltam 10 fekvőtámaszt. Íme az eredmény

Azt mondják, az apró változtatások hatalmas eredményhez vezethetnek. A Women’s Health egyik szerzője, Kristen Domonell kíváncsi volt, mi történik akkor, ha átalakítja a hagyományos edzéstervét és egy hónapon keresztül minden egyes nap megcsinál 10 fekvőtámaszt. Íme, az eredmény.

Egy újabb ok arra, hogy otthon hagyd a fülhallgatód

Létezik egy kifejezés, amit azokra az emberekre használnak, akik nem tudnak a telefonjuk nélkül élni: nomofóbia.

6 étel, amitől megnyugszol

Megkértük dr. Drew Ramseyt, a Columbia University pszichiáterét, hogy adjon pár tippet, mit érdemes enned, ha stresszes vagy. Így biztos lehetsz benne, hogy nem hízol el.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft