3 mozdulat az erősebb lábért és bokáért

Előzd meg a sérüléseket a következő gyakorlatokkal.

Előzd meg a sérüléseket a következő gyakorlatokkal.

1. VádlinyújtásÁllj egy fal elé, támaszkodj rá a tenyereiddel. A bal lábaddal lépj előre, a jobb lábad pedig nyújtva tartsd a talajon. Dőlj a fal felé.
forrás: runnersworld.co.uk

1. Vádlinyújtás
Állj egy fal elé, támaszkodj rá a tenyereiddel. A bal lábaddal lépj előre, a jobb lábad pedig nyújtva tartsd a talajon. Dőlj a fal felé.

2. Vádlinyújtás hajlított lábbalÁllj szembe a fallal, támaszkodj rá a tenyereiddel. A jobb lábaddal lépj a bal mögé úgy, hogy a lábbujaid a másik lábad sarka mögé kerüljenek. Mindkét sarkad a talajon tartva hajlítsd be a térdeid. Maradj így fél percig, aztán jöhet a másik oldal. 3-szor ismételd.
forrás: runnersworld.co.uk

2. Vádlinyújtás hajlított lábbal
Állj szembe a fallal, támaszkodj rá a tenyereiddel. A jobb lábaddal lépj a bal mögé úgy, hogy a lábbujaid a másik lábad sarka mögé kerüljenek. Mindkét sarkad a talajon tartva hajlítsd be a térdeid. Maradj így fél percig, aztán jöhet a másik oldal. 3-szor ismételd.

3. Vádlinyújtás szivacshengerrelTegyél egy szivacshengert a bal bokád alá. A jobb lábad tedd keresztben a balra, támaszkodj meg a talajon. Gurulj előre, hogy a henger a térded alá kerüljön, majd mozogj előre-hátra. 15-ször ismételd, majd jöhet a másik láb.
forrás: runnersworld.co.uk

3. Vádlinyújtás szivacshengerrel
Tegyél egy szivacshengert a bal bokád alá. A jobb lábad tedd keresztben a balra, támaszkodj meg a talajon. Gurulj előre, hogy a henger a térded alá kerüljön, majd mozogj előre-hátra. 15-ször ismételd, majd jöhet a másik láb.

Olvasd el ezt is!
Csodaszerként emlegetett SMR henger

Manapság egyre nagyobb népszerűségnek örvendő új funkcionális eszköz az SMR henger (self-myofascial release- izompólya önmasszázs). Élsportolók esküsznek rá, henger nélkül nem mennek egy edzésre/versenyre sem. Ha nekik bevált, neked is érdemes beépíteni az edzéseid mellé. Amellett, hogy regenerációt gyorsíthatsz, számos sérülés megelőzésében segíthet.

Ha a futáshoz jól jön egy új dal

Új videoklipjével azokat a futókat jó eséllyel megnyeri a Manoya, akik szívesen hallgatnak zenét futás közben. A kellemes ütemű nóta egy könnyű futás klassz kísérője lehet.

Az életmódváltás 5 érzelmi fázisa

A fogyúkúra nem vicc. Mindig rengeteg változással, lemondással jár és mindenkire másképp hat. Ha életmódváltásba kezdesz, az is biztos, hogy kissé érzékenyebb leszel a megszokottnál.

Miért van szükség keresztedzésre?

Ha kitűzött céljaid között az is szerepel, hogy gyorsabb legyél, más sportok is segíthetnek abban, hogy ezt elérd.

Betegség esetén mikor futhatsz és mikor nem?

Amikor egy edzéstervet követsz, vagy csak szimplán hozzászoktál ahhoz, hogy rendszeresen futsz, biztosan rosszul érint, amikor egy betegség miatt szünetet kell tartani. Most eláruljuk, mely betegségeknél, mikor szabad a pálya, és mikor maradj inkább otthon!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft