Erősítő edzés terepfutóknak

Ha terepre mész, fantasztikus élményben lehet részed, ugyanakkor az erőd és az egyensúlyod is próbára teheted. Erre viszont nem árt felkészülni, például a következő edzéstervvel:

Ha terepre mész, fantasztikus élményben lehet részed, ugyanakkor az erőd és az egyensúlyod is próbára teheted. Erre viszont nem árt felkészülni, például a következő edzéstervvel:

Kép

1. Kitörésből felugrás
Megdolgoztatja a futáshoz használt izmokat, erősebb, stabilabb futó leszel tőle.

Végezz el egy kitörést, majd ugorj fel és érkezz a talajra úgy, hogy a másik lábad legyen elol. 3x20 ismétlést végezz.

Kép

2. Monster walk
A farizmokat célozza meg, így a hegymenet sem okoz gondot és a csípőt is stabilabbá teszi.

Tegyél egy gumiszalagot a bokáidra, majd lépj balra előre a bal lábaddal. Lépj mellé a jobbal és ismételd 10 lépésig. 3 kört végezz.

Kép

3. Ugrás egy lábon
Javít az egyensúlyérzékeden és felkészíti a tested az irányváltoztatásra.

Állj a jobb lábadon, kissé hajlítsd be a térded, majd ugorj el balra. Érkezz a bal lábadra és ugorj jobbra. 10x3-5 ismétlést végezz oldalanként.

Kép

4. Séta gumikötéllel
Megerősíti a farizmokat és a proprioceptorokat, melyek a stabilitás érzékeléséért felelősek.

Egy gumiszalaggal a bokáid körül kezd el sétálni. 30 lépést haladj előre, majd ugyanennyit hátra. 3x ismételd.

Kép

5. Egyensúlyozás Bosu labdán
Erősíti a talpad és bokád izmait és javít a stabilitásodon.

Állj egy Bosu labdára. Emeld fel a jobb lábad, a balt pedig kissé hajlítsd be. Maradj így annyi ideig, ameddig tudsz. 3-5-ször ismételd. Csukott szemmel is kipróbálhatod.

Olvasd el ezt is!
A 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

5 ok, amiért fájhat a mellkasod futás közben

Több dolog is okozhat mellkasi fájdalmat, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni. Bár a tünetek ijesztőek, gyakran elég banális dolgok állhatnak a háttérben.

3 hack, amitől minden futás sokkal, de sokkal kényelmesebb lesz

Olyan apróságokról van szó, amik elsőre semmiségnek tűnnek, ám ha kipróbálod, sokkal komfortosabbak lesznek az edzéseid!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft