3 mód - így leszel jobb futó a versenyektől

A rendszeres versenyzés segíthet abban, hogy jobb futóvá válj. Elmondjuk, hogyan.

A rendszeres versenyzés segíthet abban, hogy jobb futóvá válj. Elmondjuk, hogyan.

1. Változatosság
A rövidebb versenyekkel jaíthatsz az idődön, a hosszabbak a kitartásod teszik próbára. Ráadásul mindegyikre másképp kell fekészülnöd, más taktikához kell folyamodnod és más mentális feladatok elé kell állnod. Indulj kisebb versenyeken, mielőtt mondjuk maratont futnál, vagy fuss terepen egy keményebb, nagyobb szintkülönbséggel rendelkező megmérettetés előtt.

2. A nagyobb táv része lehet a kisebb
Ha hosszabb versenyre készülsz, tökéletes lehet, ha elindulsz mondjuk egy 5K-s versenyen, aztán még levezetésként, vagy bemelegítésként is futsz ennyit. Persze pihenni se felejts el, ilyen megerőltetés után jobb, ha kihagysz 1 napot.

3. Tempó
Minden verseny fontos, de vannak, amiknek nem akkora tétje számodra. A kisebb versenyek tökéletesek arra, hogy belődd a tempód és tapasztalatokat szerezz. A versenytáv első 5%-át fusd lassabban, hogy a véghajrára kihozhasd magadból a legtöbbet.

Olvasd el ezt is!
Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

5 ok - ezért hízol el télen

A telet sokan utálják: hideg, latyakos és a napot is ritkán látod. Mindenki köhög, beteg és a bankkártyádon is jóval kevesebb a pénz.

5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft