3 mód, hogy beépítsd a bringázást a futóedzésedbe

A biciklizés remek keresztedzés lehet, megmutatjuk, hogyan építsd be a mindennapjaidba.

A biciklizés remek keresztedzés lehet, megmutatjuk, hogyan építsd be a mindennapjaidba.

1. Regenerálódj bringán
Ha keményen készülsz versenyre, érdemes hetente 2x könnyű bringás edzést végezned, hiszen felpörgeti a vérkeringésed anélkül, hogy megerőltetnéd magad. Ilyenkor 30-60 percet tekerj.

2. Fuss könnyűeket, bringázz keményen
Ha épp fordítva csinálnád és inkább bringás vagy, mint futó, érdemes a tekerés mellett eljárnod futni, mivel javul a fittséged és az állóképességed.

3. Kemény és laza edzések, váltva
Ha szeretnél tovább fejlődni, javítani a teljesítményeden, de nem akarod túlterhelni magad, jó megoldás lehet a futás és bringázás kombinálása. Ilyenkor váltva végezd a könnyű és nehéz edzéseket.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt, mielőtt legközelebb dühösen mennél el futni

Amikor "majd' szét robbansz", a legjobb ötletnek egy kiadós futás tűnik?

Na mi a pálya?

A résztávos pályaedzés szépségei az amatőr futó(anyuka) szemszögéből.

4 nő éppen New Yorkból Washingtonba fut - de vajon miért?

A futás egyúttal egy nőjogi ügyet szolgálna.

Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft