5 mód, amivel meghatározhatod, mennyit fuss hetente

Akár 5K-s, 10K-s versenyre, vagy maratonra készülsz, ezekkel a szabályokkal fitt és egészséges maradsz.

Akár 5K-s, 10K-s versenyre, vagy maratonra készülsz, ezekkel a szabályokkal fitt és egészséges maradsz.

1. Minél hosszabb a verseny, annál többet kell futnod

Ez nem meglepő, hiszen hozzá kell szoktatnod magad a hosszabb távokhoz.

2. Minél jobban akarsz teljesíteni, annál többet kell futnod

Ha a célod az, hogy célbaérj, kevesebb is elég, mint akkor, ha jó eredményre hajtasz.

3. Vannak olyan edzések, amik jobban számítanak

Például ha tempóváltással futsz, esetleg pályára mész, tovább tart a regeneráció, mint egy könnyű futásnál. Ha ilyen edzést végzel, érdemes kicsit csökkenteni a heti távot, hogy legyen ideje a szervezetednek megfelelően regenerálódni.

4. Hagyd, hogy a szervezeted hozzászokjon

Érdemes lassan és türelmesen emelned a távot, hogy a tested megszokja a megnövekedett munkát.

5. Az egészséges futók mindig legyőzik a sérülteket

Ez sem meglepő, de muszáj kihangsúlyozni, hogy hiába futsz rengeteget, ha közben lesérülsz. Ezért a lényeg a fokozatosság, ha jó eredménnyel végeznél a versenyen.

Olvasd el ezt is!
Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

5 ok - ezért hízol el télen

A telet sokan utálják: hideg, latyakos és a napot is ritkán látod. Mindenki köhög, beteg és a bankkártyádon is jóval kevesebb a pénz.

5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft