3 tipp, hogy hajlékonyabb legyél

Emeld új szintre a nyújtást a következő tippek segítségével!

Emeld új szintre a nyújtást a következő tippek segítségével!

1. Kombináld a nyújtásokat
A statikus (megtartod a pózt egy ideig) és dinamikus (kontrollált mozdulatok) nyújtások is fontosak a mobilitás szempontjából. Érdemes a dinamikus nyújtások előtt kocognod, vagy bringáznod, 5-10 perc múlva pedig nekiállhatsz a gyakorlatoknak.

2. Ne add fel
Mivel a nyújtások eredménye kevsébé látványos, így könnyen feladhatod. Segítségedre lehet, ha lefotózod magad és amikor úgy érzed, fejlődtél, csinálsz egy újabb képet.

3. Rendszeresen végezd
A nyújtásnál különösen fontos a rendszeresség, hiszen hónapokksal később tapasztalhatod meg a pozití fejlődést. Minél többet nyújtasz, annál hajlékonyabb leszel. Érdemes napi 1-2 percet nyújtásra szánnod 4-6 héten keresztül.

Olvasd el ezt is!
Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

5 ok - ezért hízol el télen

A telet sokan utálják: hideg, latyakos és a napot is ritkán látod. Mindenki köhög, beteg és a bankkártyádon is jóval kevesebb a pénz.

5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft