3 tipp, hogy hajlékonyabb legyél

Emeld új szintre a nyújtást a következő tippek segítségével!

Emeld új szintre a nyújtást a következő tippek segítségével!

1. Kombináld a nyújtásokat
A statikus (megtartod a pózt egy ideig) és dinamikus (kontrollált mozdulatok) nyújtások is fontosak a mobilitás szempontjából. Érdemes a dinamikus nyújtások előtt kocognod, vagy bringáznod, 5-10 perc múlva pedig nekiállhatsz a gyakorlatoknak.

2. Ne add fel
Mivel a nyújtások eredménye kevsébé látványos, így könnyen feladhatod. Segítségedre lehet, ha lefotózod magad és amikor úgy érzed, fejlődtél, csinálsz egy újabb képet.

3. Rendszeresen végezd
A nyújtásnál különösen fontos a rendszeresség, hiszen hónapokksal később tapasztalhatod meg a pozití fejlődést. Minél többet nyújtasz, annál hajlékonyabb leszel. Érdemes napi 1-2 percet nyújtásra szánnod 4-6 héten keresztül.

Olvasd el ezt is!
A 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

5 ok, amiért fájhat a mellkasod futás közben

Több dolog is okozhat mellkasi fájdalmat, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni. Bár a tünetek ijesztőek, gyakran elég banális dolgok állhatnak a háttérben.

3 hack, amitől minden futás sokkal, de sokkal kényelmesebb lesz

Olyan apróságokról van szó, amik elsőre semmiségnek tűnnek, ám ha kipróbálod, sokkal komfortosabbak lesznek az edzéseid!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft