A meditáció segít a jobb eredmények elérésében - próbáld ki!

A versenyek és a hétköznapi stressz elég sokat ronthat a teljesítményeden. Meditációval viszont könnyebben túllendülhetsz az akadályokon. Csillapítsd az elméd!

A versenyek és a hétköznapi stressz elég sokat ronthat a teljesítményeden. Meditációval viszont könnyebben túllendülhetsz az akadályokon. Csillapítsd az elméd!

Próbáld ki

1 / Ülj lehunyt szemmel. A lehető legkevesebb zavaró tényező az ideális, de nincs szükséged hozzá kolostorra. A lényeg, hogy a külső történések kizárását gyakorolt.

2 / Koncentrálj a légzésedre. Többször lassan szívd be és fújd ki teljesen a levegőt.

3 / Csendesítsd le az elméd. „Képzeld el, hogy az elméd tiszta, nyugodt kék égbolt” – tanácsolja Olson. Időnként felhők takarják el a kék eget, ám az mindig ott marad. A légzésedet ebbe a kevésbé kavargó térbe irányítsd.

4 / Vizsgáld át a testedet. Mérj fel mindent: Hogy érzed magad? Hol feszül a tested? Hol érzed könnyűnek magad? Ne próbálj változtatni semmin, csak szemlélődj.

5 / Ne ítélkezz. „Nem baj, ha stresszes napod van” – nyugtat meg Timothy Olson, ultrafutó. Igyekezz megállapítani, hogyan érzed magad, de ne hagyd, hogy elkedvetlenedj. Valahányszor elkalandoznak a gondolataid, figyelj megint a légzésedre.

6 / Légy egyre kitartóbb. Kezdd öt perccel; juss el 20–30 percig. „A meditációval az agyadat edzed – mutat rá Olson. – Minél többet foglalkozol vele, annál könnyebb lesz.”

Olvasd el ezt is!
4 tipp - erre figyelj, ha esőben futsz

Ha a természet megtréfál és a versenyed napján hatalmas esővel köszönt, fogadd meg a következő tanácsokat.

Tízperces gyalogló edzésterv, amit ebédidőben is elvégezhetsz

Van olyan, hogy nincs kedved normálisan edzeni, pedig nagyon szükséged lenne a mozgásra. Vagy éppen most lábadozol egy sérülésből, és csak szoktatnod kell a testedet ahhoz, hogy újra elkezdesz sportolni. Bármelyik is igaz rád, az alábbi tízperces edzésterv neked szól!

Játssz a társaddal futás közben!

Amerikában van egy játék, „Would you rather” a neve, melynek lényege, hogy a kérdésben feltett két opció közül kell kiválasztani azt, amelyik szimpatikusabb.

Az ünnepek alatt fuss kevesebbet, figyelj a családra jobban!

Mindjárt itt a karácsony. Az ősz elrepült és már talán kezdetét is vette a nagy hajtás.

Tíz furcsa tény a futókról

Különös fajta a futó, az biztos. Sebtapaszt teszünk a mellbimbónkra, nyíltan beszélünk arról, sikerült-e már aznap wc-re mennünk, és önszántunkból kimegyünk a hőségbe vagy a fagyba, hogy fussunk egy csomó kilométert.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft