Újabb 4 tipp, hogy pozitívabb futóvá válj

Az endorfinoknak köszönhetően a futás jó módja az örömszerzésnek. Ugyanakkor ha boldog vagy, a futás is jobban megy. Megmutatjuk, mit tegyél ennek érdekében.

Azért futunk, hogy kiengedjük a feszültséget egy hosszú nap után. Akkor is futunk, amikor épp nincs jó kedvünk. Azért is futunk, hogy lecsendesítsük a gondolatokat a fejünkben, amik azt mondják, nem vagyunk elég jók. És működik.

1. Mantrázz

Pozitív mondatokkal lelkesítheted magad, főleg versenyek előtt. Találd ki, mit szeretnél elérni és ismételgesd a mondatot, mielőtt rajthoz állnál.

2. Beszéld ki

A verseny előtti stressz alaposan kikészíthet, ezért nem árt, ha még a rajt előtt beszélgetsz egy kicsit más futókkal. Így eltereled a figyelmed az izgalomról, ráadásul új barátokat is szerezhetsz.

3. Költs…

De ne tárgyakra, hanem élményekre! Bizonyított tény, hogy az élmények motiválnak és sokkal jobban örülsz nekik, mint egy új kütyünek.

4. Irány a természet!

Futópad helyett válaszd a természetet, hiszen jó hatással van a hangulatodra, egészségedre, ráadásul D-vitaminnal is gazdagítod a szervezeted.

Olvasd el ezt is!
Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

5 ok - ezért hízol el télen

A telet sokan utálják: hideg, latyakos és a napot is ritkán látod. Mindenki köhög, beteg és a bankkártyádon is jóval kevesebb a pénz.

5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft