Így nyújtsd le a vádlid futás után

Ahhoz, hogy megelőzd a sérüléseket, fontos a megfelelő nyújtás futás után. 2 gyakorlatot mutatunk, amikkel hatékonyan lenyújthatod a vádlidat.

Ahhoz, hogy megelőzd a sérüléseket, fontos a megfelelő nyújtás futás után. 2 gyakorlatot mutatunk, amikkel hatékonyan lenyújthatod a vádlidat.

1. Vádlinyújtás falnál
Állj a fallal szembe, a karjaid legyenek nyújtva és támaszkodj a falnak. A jobb lábaddal lépj előre, a bal lábaddal lépj hátrébb, végig maradjon egyenes a lábad és a talpaid maradjanak a talajon. Dőlj a fal felé. Maradj így 30 másodpercig, aztán végezd el a másik lábaddal is. 2x3 ismétlést végezz.

Kép
forrás: runnersworld.com / Mitch Mandel

2. Szivacshengeres nyújtás
Ülj a talajra és tedd a szivacshengert a jobb bokád alá. A bal lábad tedd a jobbra, hátul támaszkodj meg a tenyereiden, a hátad pedig tartsd kissé behajlítva. Told magad előre, amíg a henger a térded alá kerül, aztán told hátra a tested. 15-ször ismételd oldalaként, naponta 3 kört végezz.

Kép
forrás: runnersworld.com/ Mitch Mandel
Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Erősítsd a vádlid!
4 tipp - erre figyelj, ha esőben futsz

Ha a természet megtréfál és a versenyed napján hatalmas esővel köszönt, fogadd meg a következő tanácsokat.

Tízperces gyalogló edzésterv, amit ebédidőben is elvégezhetsz

Van olyan, hogy nincs kedved normálisan edzeni, pedig nagyon szükséged lenne a mozgásra. Vagy éppen most lábadozol egy sérülésből, és csak szoktatnod kell a testedet ahhoz, hogy újra elkezdesz sportolni. Bármelyik is igaz rád, az alábbi tízperces edzésterv neked szól!

Játssz a társaddal futás közben!

Amerikában van egy játék, „Would you rather” a neve, melynek lényege, hogy a kérdésben feltett két opció közül kell kiválasztani azt, amelyik szimpatikusabb.

Az ünnepek alatt fuss kevesebbet, figyelj a családra jobban!

Mindjárt itt a karácsony. Az ősz elrepült és már talán kezdetét is vette a nagy hajtás.

Tíz furcsa tény a futókról

Különös fajta a futó, az biztos. Sebtapaszt teszünk a mellbimbónkra, nyíltan beszélünk arról, sikerült-e már aznap wc-re mennünk, és önszántunkból kimegyünk a hőségbe vagy a fagyba, hogy fussunk egy csomó kilométert.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft