Így válhatsz reggeli futóvá

Nyáron sokkal jobb még korán letudni az edzést, hiszen délután már rég 30 fok fölött szaladgál a hőmérő higanyszála. Ha eddig nem tudtál felkelni, adunk néhány tippet, hogy mostantól sikerüljön.

Nyáron sokkal jobb még korán letudni az edzést, hiszen délután már rég 30 fok fölött szaladgál a hőmérő higanyszála. Ha eddig nem tudtál felkelni, adunk néhány tippet, hogy mostantól sikerüljön.

1. Tesztelj
Heti 1-2 nap kelj korábban és tudd le a futóedzést. Ha tudod, hogy a fennmaradó 5 napban sokáig (vagy legalábbis tovább) aludhatsz, biztos nem lesz annyira nehéz a koránkelés.

2. Készítsd elő
Előző este pakold ki a futócuccod, készíts mindent össze, hogy reggel csak annyi dolgod legyen, hogy felöltözz. Az ébresztőd pedig tedd messzire, hogy mindenképp fel kelljen állnod ahhoz, hogy kikapcsold.

3. Hagyj időt
Mivel a tested belső óráját is át kell állítani, lehet, hogy beletelik akár 3-4 hétbe is, mire megszokod a reggeli futást.

5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Zsíros ételek, amikből többet kéne enned a dietetikusok szerint

Nem kell félned a zsírtól, hiszen ez az a makrotápanyag, ami sokáig eltelít, ráadásul a szívednek és az agyadnak is jót tesz.

Miért fontos a core izmok erősítése?

Ha nem tudod, hogy mit takar a core izmok kifejezés vagy csak szeretnél jobb futóvá válni, ez a cikk neked szól:

Ez az egy dolog segíthet abban, hogy többet fuss

Gondolkodtál már azon, miért van az, hogy néha úgy tűnik, romlitt az állóképességed? Ebben közrejátszhat az alvás, a stressz, ugyanakkor a légzésnek is nagyon fontos szerepe van abban, hogy milyen az energiaszinted.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft