4 étkezési hiba, amit futás után elkövethetsz

Gratulálunk - ügyesen fejlődsz, javul az állóképességed, gyorsabbá válsz és sok kalóriát égetsz el. Viszont az a helyzet, ha nem megfelelően tankolsz fel futás után, sokat veszíthetsz. Érd el a célod könnyebben, kerüld el a következő hibákat:

Gratulálunk - ügyesen fejlődsz, javul az állóképességed, gyorsabbá válsz és sok kalóriát égetsz el. Viszont az a helyzet, ha nem megfelelően tankolsz fel futás után, sokat veszíthetsz. Érd el a célod könnyebben, kerüld el a következő hibákat:

1. Csak fehérjét eszel

A protein fontos az izomépítés és regeneráció szempontjából, de minőségi szénhidrátokra is szüksége van a szervezetednek, hogy segítse a folyamatot. A teljes kiőrlésű gabona, hüvelyesek, gyümölcsök, zöldségek szuper kiegészítői lehetnek a húsoknak. És a zsíroktól se félj!

2. Koffeines, cukros italokat iszol

Az normális ha elfráadsz egy kemény futás után, de a fánk és a tejeskávé nem a legjobb választás a regenerációhoz, hiszen gyorsan megéhezel utánuk.

3. Smoothie-t iszol

Sajnos kevés olyan turmix létezik, ami megfelelő fehérjével és szénhidráttal tölti fel a tested futás után. Általában sok cukrot tartalmaznak. Érdemes inkább joghurtot, tejet, mogoyoróvajat fogyasztanod.

4. Egyből inni mész

Megünnepelheted a sikert, csak ne alkohollal tedd. Az alkohol dehidratál, ráadásul meggátolja a fehérjeszintézist, így a sérült izomrostok nem tudnak újraépülni.

Akkor is edzened kellene, ha nincs kedved?

Minden sportoló ember életében eljön a pont, amikor a háta közepére sem kívánja a mozgást. Egy új kutatás szerint viszont pontosan ilyenkor nem érdemes kihagynod a sportolást!

Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft