Magnéziumot minden futónak!

Az ásványi anyag fontos a futók számára. Elmondjuk, miért.

Az ásványi anyag fontos a futók számára. Elmondjuk, miért.

Kezdjük azzal, hogy a szervezet folyamataiban részt vesz: szerepe van a többek között a vérnyomás szabályozásában, az izmok működésében, az energiafeldolgozásban, a csontok egészségének megőrzésében és az idegek működésében is.

A futókra nézve pedig azért fontos, mert megelőzheti az izomgörcsök kialakulását, ugyanakkor hatékony fegyver a fáradtság ellen is. Kutatások szerint pedig a sportolók teljesítményén is képes javítani, mivel csökkenti a fáradtságérzetet, energiát ad. A verejtékkel viszont sok magnézium távozik, ezért érdemes nyáron jobban odafigyelned a bevitt mennyiségre.

Miben van a legtöbb? A tökmag, mandula, brazil dió, szászámmag, dió, mogyoró, bab, brokkoli, rizs, spenót és krumpli is jó magnéziumforrás.

5 erősítő gyakorlat, amikkel több zsírt égethetsz futás közben

Ha többet szeretnél kihozni a futásaidból, érdemes erősítened is! Ha erősebbé válsz, gyorsabb és kitartóbb leszel, ráadásul csökken az esélyed a sérülésekre is.

A 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

Így készíts tökéletesen pulykasültet! + ITT a titkos fűszerkeverék receptünk!

Egy egész magazint szenteltek a pulykahúsnak, melyet akár INGYEN letölthetsz INNEN!

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft