3 mód- javíts az állóképességeden

Ha fejleszteni szeretnéd az állóképességed, ideje kipróbálnod a következő tippeket!

Ha fejleszteni szeretnéd az állóképességed, ideje kipróbálnod a következő tippeket!

1. Keresztedzés

Az erősítő edzés csodákra képes, hiszen például a saját testsúlyos gyakorlatokkal is megoldoztathatod az egész tested. Még a legfittebb futóknak is jót tesz, hiszen bizonyíottan gyorsít. Heti 2 alkalommal végezd.

Olvasd el ezt is!

2. Gyorsmunka

A Tabata elvet követve próbáld ki a következő edzést: fuss 8 darab 20 mp kört olyan gyorsan, ahogy csak tudsz, majd jöhet 10 mp pihenő. Akár futópadon is elvégezheted, ráadásul ez a módszer javít a tested oxigénfeldolgozó-képességén, ami fontos a megfelelő állóképességhez.

3. Tempó tréning

Próbáld ki a következőt: fuss 3 kilométert - kezdd lassan, a második kilométerig gyorsíts, majd az utolsó kilométeren újra lassíts le.

Akkor is edzened kellene, ha nincs kedved?

Minden sportoló ember életében eljön a pont, amikor a háta közepére sem kívánja a mozgást. Egy új kutatás szerint viszont pontosan ilyenkor nem érdemes kihagynod a sportolást!

Az 5 legkönnyebb gyakorlat hasizomra

A core izmok erősítik és stabilizálják a gerinced és medencéd, ezért az első lépés ezeknek az izmoknak az erősítése, ha golyóálló testre vágysz.

Tedd helyre a kapcsolatodat a kajával!

Előfordult már, hogy diétáztál, és szerettél volna megszabadulni pár kilótól? Vagy másokhoz hasonlítgattad a tested? Ha igen, olvass tovább!

NO POST NO RUN

No post no run - mondják futóberkeken belül viccesen, vagyis, ha nem posztolsz a futásodról – például fotót – akkor az a futás nem is számít. Lássuk hát, melyek a jó futós fotók alapjai.

Hol kapható a Fuss&Főzz könyv?

Nem tudtad még beszerezni a Fuss&Főzz című könyvünket?

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft