Az 5 legjobb csoportos óra futóknak

A keresztedzés fontos, hiszen változatosabbá teszi a mozgást, sérülés esetén is alkalmazhatod és erősödhetsz tőle. Megmutatjuk, futóként milyen órákra érdemes elmenned.

A keresztedzés fontos, hiszen változatosabbá teszi a mozgást, sérülés esetén is alkalmazhatod és erősödhetsz tőle. Megmutatjuk, futóként milyen órákra érdemes elmenned.

1. CrossFit
Az egész testet erősíti, hatékonyabbá teszi a futást, ráadásul a felsőtesteddel is jobban tudod magad hajtani futás közben,

2. Spinning
A bringázás nem gyakorol akkora nyomást az ízületeidre, mint a futás és a lábad más izmait is megdolgoztatja.

3. TRX
A törzsed erősítésére tökéletes, ráadásul a stabilitásodon is javít, ami futóknál különösen fontos.

4. Jóga
Segít a sérülések megelőzésében, megfelelően nyújt és a mozgástartományodnak is jót tesz.

5. Evezés
Megdolgoztatja a hasad, törzsed, a hátad alsó részét, emellett rugalmasabbá teszi a vádlit és a combot. Az ízületeidet sem terheli meg.

Olvasd el ezt is!
Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

5 ok - ezért hízol el télen

A telet sokan utálják: hideg, latyakos és a napot is ritkán látod. Mindenki köhög, beteg és a bankkártyádon is jóval kevesebb a pénz.

5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft