Reggeli futás vs esti edzés: melyiknél, mire figyelj?

Te mire esküszöl: még munka előtt letolod a kitűzött távodat vagy egy nehéz nap után így ereszted ki a gőzt? De azt tudtad, hogy másként kell készülnöd és levezetned utánuk?

Te mire esküszöl: még munka előtt letolod a kitűzött távodat vagy egy nehéz nap után így ereszted ki a gőzt? De azt tudtad, hogy másként kell készülnöd és levezetned utánuk?

Azok szerint, akik reggelente róják a köröket, nincs is motiválóbb ennél. Felkészülsz a napra, nem stresszelsz azon, hogy vajon lesz-e időd meló után sportolni, és energikusan vágsz neki a kihívásoknak. Viszont nagyon oda kell figyelni arra, hogy megfelelően hidratálj (többet kell inni, mint egy napközbeni edzésnél), és mivel az egész tested le van még lassulva, több bemelegítésre van szükséged. Ez nem csak az ízületeid és izmaid miatt fontos, de tüdőd és szíved számára is. Az a legjobb, ha pár falat ételt is magadhoz tudsz venni, ha ez nem sikerül, utána fél órán belül mindenképpen reggelizz meg!

Olvasd el ezt is!

Az esti edzéseknél kisebb a sérülés veszélye, viszont utána biztosan nehezebben alszol el, hiszen felpörget. Ha viszont bevetsz néhány relax trükköt, nem lesz gond: hazaérve hallgass lágy, lassú zenét, kortyolgass citromfű teát és/vagy használj levendulás illóolajat. Mindenképpen a lehető legmelegebb vízben zuhanyozz le, de a hálószobádat tartsd hűvösen. Így tested önmagát hűti, nyugtatja le. És, nem mintha olyan sokunknak lenne lehetősége napközben szunyókálni, ha neked mégis van, akkor is felejtesd el, nehogy ez akadályozzon az elalvásban este!

A 4 legegyszerűbb superfood, ami szuperegészségesen tart

Nem csak a matcha, a maca, a chia mag és a quinoa szuperkaja. Hanem pár könnyen fellelhető alapélelmiszer is!

Ezért kerüld a hosszú, forró fürdőket télen

Egy hasznos tanács a téli időszakra: ints búcsút a száraz bőrtől és hajtól, ha szép akarsz lenni karácsonyra.

3 táplálkozási szabály, amit nyugodtan megszeghetsz az ünnepek alatt

Ha egész évben odafigyeltél arra, mit eszel, karácsonykor nyugodtan lazíts egy kicsit, hogy kiélvezd az ünnep minden részét.

5 ok, amiért fájhat a mellkasod futás közben

Több dolog is okozhat mellkasi fájdalmat, nem kell egyből a legrosszabbra gondolni. Bár a tünetek ijesztőek, gyakran elég banális dolgok állhatnak a háttérben.

3 hack, amitől minden futás sokkal, de sokkal kényelmesebb lesz

Olyan apróságokról van szó, amik elsőre semmiségnek tűnnek, ám ha kipróbálod, sokkal komfortosabbak lesznek az edzéseid!

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft