5-perces interval a hosszantartó energiáért

Próbáld ki a következő rövid intervallum edzést, hogy egész nap kicsattanj az energiától!

Próbáld ki a következő rövid intervallum edzést, hogy egész nap kicsattanj az energiától!

Mitől hasznosak? Mert több adrenalin kerül a vérkeringésbe, így pörögni fogsz edzés után!

Bemelegítés: 0-30 mp
Sétálj vagy kocogj

A interval: 30-60 mp
Sétálj vagy kocogj közepes tempóban

B interval: 1:00 perc - 1:30 perc
Fuss gyorsan

Ismételd meg a két kört 3x: 1:30 perc-4:30 perc

Levezetés: 4:30 perc -5:00 perc
Sétálj laza tempóban

Olvasd el ezt is!
Játssz a társaddal futás közben!

Amerikában van egy játék, „Would you rather” a neve, melynek lényege, hogy a kérdésben feltett két opció közül kell kiválasztani azt, amelyik szimpatikusabb.

Az ünnepek alatt fuss kevesebbet, figyelj a családra jobban!

Mindjárt itt a karácsony. Az ősz elrepült és már talán kezdetét is vette a nagy hajtás.

Tíz furcsa tény a futókról

Különös fajta a futó, az biztos. Sebtapaszt teszünk a mellbimbónkra, nyíltan beszélünk arról, sikerült-e már aznap wc-re mennünk, és önszántunkból kimegyünk a hőségbe vagy a fagyba, hogy fussunk egy csomó kilométert.

Curry-s édesburgonyaleves

Mutatunk egy receptet, ami garantáltan felmelegít egy hosszú futás után!

Trükkök a futópadon: ne unatkozz!

A futópados edzés elég monoton lehet, de mutatunk pár trükköt, amivel kicsit izgalmasabbá teheted.

Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft