3 gyakorlat a térd-, és hátfájdalom enyhítésére

Mutatunk három olyan korrekciós gyakorlatot, amit heti 3-szor végezve javíthatsz a rugalmasságodon.

Mutatunk három olyan korrekciós gyakorlatot, amit heti 3-szor végezve javíthatsz a rugalmasságodon.

Kép
forrás: prevention.com

1. Hintázó guggolás
Guggolj le, a lábaid legyen vállaszéles terpeszben. A kezeid kulcsold össze a mellkasod előtt, a könyököd nyomd a térded belső részéhez. Helyezd át a súlypontod egyik oldalról a másikra 30 mp-n keresztül.

Kép
forrás: prevention.com

2. 3-pontos mobilitásfejlesztő gyakorlat
Térdelj le az egyik lábaddal egy fal előtt. Az elöl lévő talpad tartsd a talajon, majd dőlj előre addig, amíg az elöl lévő térded a falhoz ér. Maradj így 5 másodpercig, majd térj vissza kiinduló helyzetbe. 2x ismételd oldalanként.

Olvasd el ezt is!
Olvasd el ezt is! Térdben erős
Kép
forrás: prevention.com

3. Talpasszázs teniszlabdával
Fogj egy teniszlabdát és tedd rá az egyik talpad. Gurítsd előre-hátra a labdát. Ha találsz egy érzékeny pontot, kissé erősebben nyomd a talpad a labdához és folytasd a masszírozást fél-1 percen keresztül.

Nincs energiád? 6 dolog, ami segít kirobbanó formába kerülni

Ha az utóbbi időben úgy érzed, hogy soha nincs elég erőd a futásokhoz, edzésekhez, vagy úgy általában a mindennapokhoz, az alábbi változások a segítségedre lesznek!

5 ok - ezért hízol el télen

A telet sokan utálják: hideg, latyakos és a napot is ritkán látod. Mindenki köhög, beteg és a bankkártyádon is jóval kevesebb a pénz.

5 tipp - így állítsd meg az izzadást edzés után

Hogy ne ragadj az izzadtságtól még órákkal edzés után sem…

Rövidítsd le a megfázásod 3 nappal

Egy tabletta elég ahhoz, hogy megállítsa az orrfolyást!

Ajándék apának: 1 éves előfizetés 30% kedvezménnyel
Borító
Előfizetés

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő 35%-os kedvezménnyel! Most 4 lapszám 3580 Ft helyett csak 2380 Ft-ért lehet a tiéd!

Csak 2380 Ft